Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czy tak jest non stop?

Przypuszczam, że problem nie polega na sprzęcie :)

 

Krótko: układ nawiewu w BMW ma sprzężenie od temperatury. Jeżeli nastawisz 22 stopnie, to nie znaczy, że taka temperatura będzie leciała z nawiewów, tylko, że układ będzie dążył do jak najszybszego uzyskania takiej temperatury w kabinie i urzymania jej.

Stąd wrażenie, że z nawiewów leci tylko zimne lub tylko gorące powietrze. Jak poczekasz, kabina się nagrzeje, to potem leci coraz chłodniejsze powietrze.

Kai
Opublikowano
U mnie niestety nawet jak nastawię na minimalną temp. to np. na przednią szybę od strony kierowcy leci gorące powietrze, innym razem na nogi pasażera i ogólnie jakieś dziwne rzeczy się dzieją z tym nawiewem, czy winny jest ten panel ze sterowaniem, czy np. może jakiś zawór albo czujnik? Co myślicie?
www.sosen.pl
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Na początek czy ukł. jest dobrze odpowietrzony?

potem temat "elektrozawory" - :search: było sporo i precyzyjnie na końcu dobierz się do panelu sterowania.

UIHZ9556.JPG

Opublikowano
U mnie niestety nawet jak nastawię na minimalną temp. to np. na przednią szybę od strony kierowcy leci gorące powietrze, innym razem na nogi pasażera i ogólnie jakieś dziwne rzeczy się dzieją z tym nawiewem, czy winny jest ten panel ze sterowaniem, czy np. może jakiś zawór albo czujnik? Co myślicie?

 

czesc sosen...

 

mialem juz okazje kilkakrotnie rozbierac kokpit w e-32. Sa tam silniczki sterujace praca klap, impulsy do silniczkow dochodza z panelu sterowania, do tego zamontowane tam sa 2 termometry w poblizu nagrzewnicy i 2 w okolicach nóg kierowcy i pasazera. Zeby dokladnie zbadac cos sie dzieje w Twoim przyapdku najlepiej by bylo podlaczyc drugi sprawny panel, jesli to nie zmieni sytuacji trzeba patrzec po kolei wszystkie sterowania i sprawdzic termometry. Ciezka praca to nie jest ale czasochłonna i nie trzeba wyciągac calej deski kazdym przypadku. Zalezy ktore nawiewy szwankują. Ja wyjmuje tunel srodkowy panel sterowania, radio, i komputerek/zegarek, ale oczywiscie zdarzało sie wyciagac całą deske. No nic innego nie moge Ci poradzic. Zakładam oczywiscie ze zawory pod maska sa sprawne...

 

pozdrawiam

bartek

CARFIX BMW

Pełny serwis pogwarancyjny.Kodowanie i programowanie, indywidualizacja ustawień. Aktualizacja oprogramowania. Dostęp do serwera online(OSS),ASAP oraz Werkstatt information recherche (WIR). Cześci nowe - parts sales support (PASS) i używane do BMW.

Szczecin ul.Mieszka I 61a

Tel.692377209

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.