Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

podobny temat był poruszany wielokrotnie, ale na tą sytuację nikt konkretnie nie odpowiedział:

zapalila mi sie kontrolka od zużytych klocków i mniej więcej zbiegło się to w czasie z wyzerowaniem się licznika od tylnych klocków, wymieniłem klocki i czujnik(faktycznie klocki i czujnik zjechane), a kontrolka nie zgasła. co dalej zrobić? jak teraz postąpić żeby znowu pojawiły się kilometry na "plusie"? z ukrytego menu slyszalem, że potem wyskakuje problem. dysponuję jeszcze INPA ale nie wiem gdzie to tam mozna zrobic. może mnie ktoś poinstruować?

Opublikowano
co to znaczy "zbiegło się to w czasie z wyzerowaniem się licznika od tylnych klocków".... z doświadczenia wiem, że licznik tylnych klocków się sam nie zeruje :) Ja jak wymieniałem klocki i czujnik, to po wymianie resetowałem serwis i wskoczyły mi kilometry "na plus" i kontrolka zgasła. Więc jeśli wymieniłeś czujnik zużycia klocków, to spróbuj jeszcze raz zrobić reset.
Opublikowano

o ile dobrze pamietam to ta kontrolka dziala tak jak kontrolka od flat tyre.

jesli napompjesz opone to ona nie zniknie dopoki jej recznie nie wykasujesz. pewnie tak samo dziala ta kontroka od klockow, trzeba zresetowac kontrolke w serwisie i wsio :) u mnie pomoglo, aczkowiek ja mialem czujki z przodu do wymiany

Opublikowano

Wlasnie co znaczy zbieglo sie w czasie?

Czy na pewno wymieniales czujniki? Komputer dziala na zasadzie sprawdzania obwodu czujnikow.

Jesli je wymieniles na nowe to wykasuj kontrolke i po temacie.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano
ok, ale w jaki sposób wykasować? poprzez wcisnięcie dziennego kasowania kilometrów i tam reset? czy jakos przez inpe można?
Opublikowano
wiem, że było wielokrotnie, ale też czytajcie co piszecie, bo we wstawionym filmiku właśnie jest powiedziane, żeby nie kasować w ten sposób kontrolki od klocków i pytam się was czy można?
Opublikowano

Z pewnego punktu widzenia masz racje, bo jezeli nie odlaczyles czujnika klockow to jakiekolwiek kasowanie spowoduje trwaly blad. (Czyli kasowanie przegladu klockow bez wymiany czujnika). Aby nie bylo tego bledu musisz wymienic/rozlaczyc czujnik i dopiero pozniej wykasowac kontrolke klockow.

Samochod nie widzi fizycznie twoich klockow i ich stanu, widzi natomiast czy zmieniles/rozlaczyles czujnik (polaczenie elektryczne).

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano

kasowania z menu zawsze działa jak założysz nowy czujnik, po założeniu czujnika wchodzisz w ukryte menu, kasujesz klocki i pojawia się przypisany przebieg dla Twojego auta...

 

kasowanie/dłubanie w innej niż opisałem kolejnosci powoduje problemy, z którymi "spece" :cool2: sobie radzą, ja nie jestem "spec" więc sobie nie radzę, dla takich osób jak ja:

 

kup nowy czujnik jest tylko 1 na oś, kilkanaście złotych, zamontuj go i zrób od razu kasowanie...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

cały czas podkreślam ze zakupiłem nowy czujnik,

jak wczoraj go założyłem i do tej pory przejechałem 50km, to mogę teraz skasować z ukrytego menu kontrolke? bez żadnych komplikacji? czy odpiąć czujnik, skasować kontrolke i podpiąc czujnik na nowo ?

Opublikowano

dlaczego nie skasowałeś bezpośrednio po wymianie :?

 

najpierw wymieniasz następnie kasujesz , nie odwrotnie...

 

jak przytarłeś już czujnik to odpięcie i ponowe podłączenie może nie wystarczyć ?

 

zepsuć już więcej nie możesz więc dawaj wszystkie opcje:

- kasowanie,

- odpięcie i podłączenie...

 

jak nie pomoże to chyba najtaniej Ci wyjdzie kupić kolejny nowy czujnik i skasować kolcki przez menu od razu po montażu...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.