Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam taki problemik z moim 525d 2002r... podczas jazdy do czasu gdy chodzilo bylo wszystko ok.... pozniej stanelem autkiem i strasznie zaczelo rzucać silnikiem, jakby nie na wszystkie gary chodzila... zgasilem auto po krotkim czasie zapalilem i dalej to samo zaczelem lekko gazowac, jak przekraczala 2tys obrotow silnik rowno pracowal.... no to sobie mysle moze malo paliwka, mialem 10litrow w baku zalane (z bańki)... poszedlem do pracy po 4h wrocilem mowie pojade na stacje doleje do pelna paliwka... wrocilem odpalilem autko i dalej falowalo tak jakby nie chodzilo na jakis gar... zgasilem je ponownie bo zapomnialem kasy na paliwko; :roll: poszedlem do domu po kase a tu psikus autko nie pali... zrobilem test przelewowy faktycznie jeden lal okropnie wiec mojego wyslalem do regeneracji a sobie kupilem uzywke bo potrzebuje auta codziennie... i przyszedl mi ten wtrysk(używka) zalozylem zrobilem przelewowke wszystko jest ok a bunia dalej nie gada... aaa i palilem ja na plaku na plaku gada ale jak przestane psikac to odrazu gasnie... paliwo dostaje na wtryski luzowalem jedna rurke i po wlaczeniu zaplonu czy jak krece caly czas sika... czytalem juz troszke na tym forum i nie wiem czy to ta progowka czy jakis czujnik walu czy walka rorzadu... (czujnik wałka byl wymieniany okolo poltora roku temu).. pomozcie bo naprawde nie wiem co jej jest... a nie chce kupywac w ciemno... nie mam dostepu do kompa:(:(...
Opublikowano

Może opiszę mój przypadek: na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach falowały obroty do tego stopnia, że silnik potrafił zgasnąć. Czasem odpalał, czasem nie. Po lekturze paru tematów na forum postanowiłem przyjrzeć się czujnikowi ciśnienia w listwie CR. Trop okazał się słuszny - kiedy dochodziło do sytuacji, że nie chciał odpalić, odpinałem ten czujnik, odpalałem samochód i wpinałem czujnik. Czujnik mam nowy i niestety nadal auto faluje. Trop - wtryski. Nie są w stanie idealnym ale nie ma też tragedii więc temat wtrysków porzuciłem. Kolejny trop - tylko, że już wymagający komputera - na pompie wysokiego ciśnienia jest regulator ciśnienia paliwa. W moim przypadku jest on raczej uszkodzony ponieważ powinien być otwarty na 19%-20%. U mnie przycina się na 15% i rozpoczyna się falowanie. W momencie kiedy silnik sam z siebie gaśnie (na skutek falowania) zawór ten otwarty jest na 10%. Jeszcze tego nie wymieniłem ale na dniach to zrobię. Także spróbuj odpiąć ten czujnik na listwie CR i odpalić samochód (ale uwaga - podobno nie we wszystkich silnikach się da tak zrobić, chodzi o moduł sterowania silnikiem - ja mam DDE 4.0, na 5.0 już się nie da). Także polecam sprawdzić, na początek przeczyścić wtyki itp w dwóch miejscach - czujnik ciśnienia na listwie CR i zawór regulacji ciśnienia na pompie.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DP01&mospid=47555&btnr=13_0802&hg=13&fg=15 na tym rysunku elementy 20 i 8

Opublikowano
bubu odpalila ale czekam na nowe wtryski, bo chodzi tylko na 5... wtryski przychodzą i bubu dostaje nowe zycie(chipa):D:D
Opublikowano
dokladnie 5 sztuk... nie wiem chyba syfu duzo bylo w bańce jak lalem;p i sie pozapychaly kupilem jedna urzywke jednego zregenerowałem i jeden byl ok dzisiaj odpalila i zaczela chodzic na 5 i tak sobie chodzi;p ale i tak juz zamowilem 4 urzywki... wiec moje bede regenerowal i bedą na sprzedasz....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.