Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Chce sobie wymienić amortyzatory i sprężyny żeby trochę obniżyć całe auto oczywiście do bezpiecznej odległości od ziemi jakie polecacie? bilstein, sachs może coś innego? i jakie dobrać sprężyny do amorów.
Opublikowano
jak duże obniżenie chcesz uzyskać ? zawsze możesz pokosić się o zakup m technika , ale koszt spory , a obniżenie coś koło 15-20mm jak pamiętam
Kamil
Opublikowano
może pierwsze po vin-e sprawdzę co miałem bo moje e36 jest w m pakiecie ale zawias to raczej jakiś lipny wsadzony bo jak na szczudłach stoi a o co chodzi z tym b4 b6 b8? to jakieś rodzaje zawiasu :?:
Opublikowano
im wyższa cyfra tym wyższy model amortyzatora i bardziej "sportowy". Drugie pytania do czego będzie Ci służyć obniżenie zawieszenia lans , czy lepsze prowadzenie ? ja w 325i byłem zadowolony z prowadzenia auta na seryjnym wysokim zawieszeniu , nie było sensu zmieniać bo wyjazdów na tor nie planowałem :)
Kamil
Opublikowano
Raczej chce poprawić sobie komfort jazdy bo kupiłem nie dawno ten samochód i ktoś włożył tam jakieś amory na sztukę, z tyłu już się tłuką a przód w górze jak nie z tego auta tak więc zdecyduje się chyba na b4 bo po torze nie mam zamiaru jeździć. Widzę jak niektórzy zakładają sobie gwinty typu tuning art... itp- nic do tego nie mam w końcu mamy kapitalizm, boli mnie tylko jak ktoś mówi że ma gwinta tylko szkoda że regulowanego "sierpem" w trzech pozycjach,i z tego wszystkiego sportowy pozostaje chyba tylko kolor :shock:
Opublikowano
jak nie masz/miałeś mtechnika (sprawdź po vinie) to kupuj śmiało standardowe zawieszenie , ja w M50B25 , na kołach 15 cali byłem zadowolony i z komfortu i z prowadzenia
Kamil
Opublikowano
Mam w obu moich e36 zawieszenie mtechnika (coupe jest trochę niższe od sedana) i jeździ się dużo lepiej jak ze zwykłym. W sedanie zmieniałem teraz na bilsteiny bo jeden oryginalny amortyzator sachs'a niestety "wylał" podobnie jak z tyłu. Dlatego mogę Ci polecić te bilsteiny (sachsy też, bo prawie 20 lat wytrzymały). Mtechnik różnił się amortyzatorami i sprężynami bo nie widziałem poza tym różnicy, więc dużej filozofii nie ma w podmiance na sportowe zawieszenie.
http://images33.fotosik.pl/376/633352ed1b63d463.jpg
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.