Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam taki problem rozebrałem kluczyk bo chciałem wymienić baterię i przez przypadek leciutko uszkodziłem takie malutkie uzwojenie. połączyłem je i włożyłem nową baterię ale auto nie chce zapalić. zapłon się włącza ale nie zapali.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zamów w serwisie BMW z pilotem ok 600 - 700 zł a bez pilota ok. 200 zł lub oddaj do jakiegoś punktu który się tym zajmuje i może uda się naprawić.
Opublikowano

DIS-em nie da się wyłączyć immo w e46

 

Skąd jesteś ?

 

Zastanawia mnie jak wymieniałeś baterię w kluczyku bo 2002 rok powinien mieć kluczyk tzw. trumienkę z kolorowym logo bmw gdzie masz kluczyk zamknięty hermetycznie oraz nie masz baterii tylko akumlatorek który ładuję się gdy jest w stacyjce na zapłonie.

Cewkę jeżeli masz nawet jedno uzwojenie przerwane to już autko nie odpali .

Opublikowano
W najgorszym wypadku jeśli koszty zaczną rosnąć a fachowcy mądrości będą opowiadać i nic nie robić to po prostu kupisz Komputer silnika, EWS i kluczyk na allegro w komplecie i sam wymienisz - po kłopocie.. Taka operacja Ciebie kosztować będzie 800 złotych :) Inna sytuacja, o ile masz fachowca podłączyć się pod EWS i dopisać kluczyk - potem już pójdzie z górki a starego do tego potrzebować nie będziesz .. Myślę że nie kluczyć tutaj jest winny, bo pestki immo nie uszkodzisz i myślę że zasilania immo w kluczu nie potrzebuje :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.