Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

houek

Zainteresowanie jest głównie na wymiane samochodu na różne "zabawki" np.: Cadillaca Escalade, Dodge Vipera SRT, BMW 750i i inne :mrgreen:

Oglądający byli jedni.

 

AO

Robie to celowo jako zderzenie dwóch różnych obrazów.

Też trochę po wachu wychodzą takie fotki ;)

A innych różnych tarpanów mi nie brakuje w firmie.

  • Odpowiedzi 348
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Zdjęcia fajne :cool2: Szkoda że te w nocy średnio wyszły :oops:

 

Co do M3 z Bawaria Motors - według mnie goła. Pomijając brak Navi i Manualną skrzynie brakuje jej tam jeszcze wielu rzeczy.

 

Poza tym, wyposażenie tej M3 wskazuje na to że właściciel wiedział po co ją kupuje i używał jej zgodnie z przeznaczeniem. Do jazdy a nie stania w korkach i lansu. W związku z czym 109 000km jeżdźenia po sląskich drogach to nie jest mało. Fakt na silnik V8 to pan pikuś, ale oprócz silnika samochód posiada jeszcze zawieszenie, sprzęgło i inne graty które ulegają o wiele szybszemu zużyciu.

 

A swoją drogą - 2008 rok / 109 000km w M3 :shock: Rocznie w granicach ponad 30 000km, jak na M3 nie mało. Ale przynajmniej wiemy że licznik nie walony :mrgreen:

 

ja podobne obawy miałem kupując moje 335i miało 130k przelotu czyli dość sporo jak na ten silnik, koleś od którego go kupiłem fakt dbał o ten samochód ale jeździł nim też w sposób do którego autko zostało stworzone:) nie mniej jednak od marca czy kwietnia przejechałem nim 25kkm i jeszcze nic się nie popsuło i liczę że jeszcze przez rok tak będzie :)

 

Duży przebieg wcale nie musi skreślać samochodu...:)

Mnie raczej martwi tutaj brak navi i automata... no bo jak takie M3 wygląda... jak M2 i pół :)

 

 

Zdjęcia ładne dałeś z "budowy" (budujesz garaż??:P) ale felg szkoda na takie drogi!!

Opublikowano
A co to za ambiente light w drzwiach? W E93 jest coś takiego czy to manufaktura?

E30 325i 1988, Lachsilber met, M Technik II,Recaro,BBS,BMWSoundSystem.


Seria 3 - 4ever :)

Opublikowano
Fajny temat, nie widziałem że jest taki bajerek dostępny :)

E30 325i 1988, Lachsilber met, M Technik II,Recaro,BBS,BMWSoundSystem.


Seria 3 - 4ever :)

Opublikowano

Dokładnie tak jak KoKoS pisze.

Najbardziej zwracają u mnie na to uwage osoby które pierwszy raz ze mną jadą :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokładnie tak jak KoKoS pisze.

Najbardziej zwracają u mnie na to uwage osoby które pierwszy raz ze mną jadą :wink:

 

Potwierdzam - tez to mam i robi wrazenie w nocy:)

Opublikowano
W moim nowym wozidle takie cuś też jest dookoła całej deski i na drzwiach - w trzech kolorach i ze zmiennym natężeniem. Potwierdzam - wygląda bardzo ładnie :cool2:

E30 325i 1988, Lachsilber met, M Technik II,Recaro,BBS,BMWSoundSystem.


Seria 3 - 4ever :)

Opublikowano
Jazda zupełnie inna i cztery łapy też robią swoje. Tak naprawdę jeździ bardzo precyzyjnie i przyjemnie sportowo (jest pakiet AMG) a jednocześnie komfortowo jak na Mercedesa przystało. No i nowy 3.0 V6 Mercedesa - 265 koni naprawdę daje radę, zupełnie normalnie paląc - do 10 spokojnie się wyrabia, potrafi przy spokojnej jeździe pokazać 6,5 litra :shock:

E30 325i 1988, Lachsilber met, M Technik II,Recaro,BBS,BMWSoundSystem.


Seria 3 - 4ever :)

Opublikowano
Jak dla mnie pierwsza klasa ta twoja gwiazda tym bardziej ze silnik fajny i AMG :8)

 

silnik jest suuuuper fajny ale w wersji AMG :cool2: diesle merca to troszeczkę słabsza liga od BMW a 3.0d 265KM to "stary" silnik zrobiony na "nowy" ale jak Właścicielowi się podoba to super :cool2: ...

 

szkoda, że nie padł wybór na BMW :cry2: :cry2:, cena pewnie ~prównywalna do M3 w sedanie... no i byłoby "3 na zawsze", pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
3.0d 265KM to "stary" silnik zrobiony na "nowy"

 

Musisz troszkę uzupełnić wiedzę - jest to całkowicie zmodyfikowany silnik z innymi rozwiązaniami wielu rzeczy: m.in. rozrządu i w S Klasie w wersji BlueTec spełnie normę Euro6 (ma zbiornik na mocznik, który się uzupełnia) od przyszłego roku E, CLS, a nowy ML już - będą spełniały normę Euro6. Czy technologicznie jest w tyle za BMW? Jest to V a nie R, więc ciężko je bezpośrednio porównać - dane papierowe są prawie identyczne. Te dwa koncerny tak naprawdę wyznaczają kierunki rozwoju, więc myślę że są na bardzo zbliżonym poziomie zaawansowania. I żeby była jasność: nie będę chwalił Mercedesa bo mam, znam bardzo dobrze i jedną i druga markę - uważam że są topowe jeżeli chodzi o rozwiązania.

 

Co do silników AMG: zgadzam się - nowy 5,5 litra biturbo, dostępny w S, CLS i E63 nie staracił nic na dzikości względem 6,2 atmosferycznego i wydaje się bardziej wydajny. Pieprzenie bzdur producenta o ekonomii tego silnika nie ma odzwierciedlenia w rzeczywistości. Ostatnio przejechałem ok 1000 km CLS 63 AMG z pakietem AMG Performance i średnie zużycie 19-20 litrów.

 

http://img844.imageshack.us/img844/6799/zdjecie12.jpg

 

http://img220.imageshack.us/img220/4738/zdjecie32n.jpg

 

http://img6.imageshack.us/img6/8895/zdjecie22g.jpg

E30 325i 1988, Lachsilber met, M Technik II,Recaro,BBS,BMWSoundSystem.


Seria 3 - 4ever :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeździłem i starym i nowym CLS'em i nowy biję starego na głowę. Stary to taki trochę kanapowóz z nieprecyzyjnym i gumowym układem kierowniczym, za to świetnie wyciszony i wykończony. Nowy jest dużo bardziej sportowy i fajniejszy dla mnie. Jeśli mam być szczery to wolę swoję e92 niż CLS, nawet nowego. Może to dlatego, że mam bardzo złe doświadczenia z nowymi Mercedesami w aspekcie niezawodności...

 

Nie mniej jednak gratuluję CLS'a - wizualnie dużo ładniejszy od starego :cool2:

A propos AMG, miałem okazję kiedyś ujeżdżać E AMG i średnie spalanie pokazywał 38,5 litra :duh:

Opublikowano
Jeździłem i starym i nowym CLS'em i nowy biję starego na głowę. Stary to taki trochę kanapowóz z nieprecyzyjnym i gumowym układem kierowniczym, za to świetnie wyciszony i wykończony. Nowy jest dużo bardziej sportowy i fajniejszy dla mnie. Jeśli mam być szczery to wolę swoję e92 niż CLS, nawet nowego. Może to dlatego, że mam bardzo złe doświadczenia z nowymi Mercedesami w aspekcie niezawodności...

 

Nie mniej jednak gratuluję CLS'a - wizualnie dużo ładniejszy od starego :cool2:

A propos AMG, miałem okazję kiedyś ujeżdżać E AMG i średnie spalanie pokazywał 38,5 litra :duh:

 

no nie przesadzaj:P ja miałem okazje pobawić się SLK 55 AMG i spalanie ocylowało w okolicach 20 :)

te 38,5 to chyba jechałeś z tarchomina do centrum o 7.30 rano (o ile jestes z warszawy;p)

 

Gratuluje CLS! autko jest genialne zwlaszcza z pakietem AMG!

Ja jednak chyba na zawsze pozostane wierny marce BMW, owszem, np: nowa E klasa w coupe w pakiecie AMG też jest ładna no ale... sentyment :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeździłem i starym i nowym CLS'em i nowy biję starego na głowę. Stary to taki trochę kanapowóz z nieprecyzyjnym i gumowym układem kierowniczym, za to świetnie wyciszony i wykończony. Nowy jest dużo bardziej sportowy i fajniejszy dla mnie. Jeśli mam być szczery to wolę swoję e92 niż CLS, nawet nowego. Może to dlatego, że mam bardzo złe doświadczenia z nowymi Mercedesami w aspekcie niezawodności...

 

Nie mniej jednak gratuluję CLS'a - wizualnie dużo ładniejszy od starego :cool2:

A propos AMG, miałem okazję kiedyś ujeżdżać E AMG i średnie spalanie pokazywał 38,5 litra :duh:

 

no nie przesadzaj:P ja miałem okazje pobawić się SLK 55 AMG i spalanie ocylowało w okolicach 20 :)

te 38,5 to chyba jechałeś z tarchomina do centrum o 7.30 rano (o ile jestes z warszawy;p)

 

Gratuluje CLS! autko jest genialne zwlaszcza z pakietem AMG!

Ja jednak chyba na zawsze pozostane wierny marce BMW, owszem, np: nowa E klasa w coupe w pakiecie AMG też jest ładna no ale... sentyment :)

 

Nie mam w zwyczaju wypisywać farmazonów. 38,5 l/100km przy ujezdzaniu/upalaniu jakkolwiek to nazwać. Cały czas gaz w podłodze.

Opublikowano

Nie mam w zwyczaju wypisywać farmazonów. 38,5 l/100km przy ujezdzaniu/upalaniu jakkolwiek to nazwać. Cały czas gaz w podłodze.

 

a no to przy takiej jeździe to możliwe, sąsiad swojego czasu miał do sprzedania srebrnego cls 55 albo 63 amg to też coś o ponad 30 mówił przy ostrej jeździe... Kosmos. Chociaż mój na torze jak zatankowałem za 50 euro to po 4 kółkach już tego nie miałem...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie mam w zwyczaju wypisywać farmazonów. 38,5 l/100km przy ujezdzaniu/upalaniu jakkolwiek to nazwać. Cały czas gaz w podłodze.

 

a no to przy takiej jeździe to możliwe, sąsiad swojego czasu miał do sprzedania srebrnego cls 55 albo 63 amg to też coś o ponad 30 mówił przy ostrej jeździe... Kosmos. Chociaż mój na torze jak zatankowałem za 50 euro to po 4 kółkach już tego nie miałem...

 

Na jakim torze? Tym słynnym na literkę N?:) 4 kółka to ponad 80km..............hmmmmmmm, niezły apetycik jak na 3 litry :cool2:

Opublikowano

Nie mam w zwyczaju wypisywać farmazonów. 38,5 l/100km przy ujezdzaniu/upalaniu jakkolwiek to nazwać. Cały czas gaz w podłodze.

 

a no to przy takiej jeździe to możliwe, sąsiad swojego czasu miał do sprzedania srebrnego cls 55 albo 63 amg to też coś o ponad 30 mówił przy ostrej jeździe... Kosmos. Chociaż mój na torze jak zatankowałem za 50 euro to po 4 kółkach już tego nie miałem...

 

Na jakim torze? Tym słynnym na literkę N?:) 4 kółka to ponad 80km..............hmmmmmmm, niezły apetycik jak na 3 litry :cool2:

 

No na dokładnie tym:) zatankowałem jakoś niecałe 30 litrów i po 80 km już nie było. Apetycik to on ma jak się jeździ gaz hamulec w zakresie 4-6k obrotów. Takto to pali jak diesel :)

 

Dobra bo temat się rozchodzi od e93 Klagosza:)

Jakieś już konkretne oferty były?

Opublikowano
3.0d 265KM to "stary" silnik zrobiony na "nowy"

 

Musisz troszkę uzupełnić wiedzę - jest to całkowicie zmodyfikowany silnik z innymi rozwiązaniami wielu rzeczy: m.in. rozrządu i w S Klasie w wersji BlueTec spełnie normę Euro6 (ma zbiornik na mocznik, który się uzupełnia) od przyszłego roku E, CLS, a nowy ML już - będą spełniały normę Euro6. Czy technologicznie jest w tyle za BMW? Jest to V a nie R, więc ciężko je bezpośrednio porównać - dane papierowe są prawie identyczne. Te dwa koncerny tak naprawdę wyznaczają kierunki rozwoju, więc myślę że są na bardzo zbliżonym poziomie zaawansowania. I żeby była jasność: nie będę chwalił Mercedesa bo mam, znam bardzo dobrze i jedną i druga markę - uważam że są topowe jeżeli chodzi o rozwiązania.

 

Co do silników AMG: zgadzam się - nowy 5,5 litra biturbo, dostępny w S, CLS i E63 nie staracił nic na dzikości względem 6,2 atmosferycznego i wydaje się bardziej wydajny. Pieprzenie bzdur producenta o ekonomii tego silnika nie ma odzwierciedlenia w rzeczywistości. Ostatnio przejechałem ok 1000 km CLS 63 AMG z pakietem AMG Performance i średnie zużycie 19-20 litrów.

Jareckitdci gratuluję zakupu, jest to b. ładne auto ale ja bym nie kupił, bo mi "nie leży" a co najważniejsze:

...szkoda, że nie padł wybór na BMW :cry2: :cry2:, cena pewnie ~prównywalna do M3 w sedanie... no i byłoby "3 na zawsze", pozdr.

co do silników to też uważam, że są topowe ale BMW wg mojej wiedzy robi lepsze/bardziej zawansowane technicznie, wg mnie motor z Twojej byłej BMW (M57) jest na tym samym poziomie co obecny w Mercu...a co do zbiorniczków/Euro 6 to w naszej marce silnik N57 już w 2009 spełniał Euro6...

udanej eksploatacji i w miarę szybkiego powrotu do BMW, patrząc jak dbasz o auto to aż żal, że w ręce wpadł Ci Merc a nie Beta...

co do AMG to chyb wszyscy mają takie same zdanie: :cool2: :cool2: :cool2:

powodzenia na drodze :cool2: pozdr.

 

i sorrki dla Klagosza ale takie ładne auto Kolegi,że chyba zaakaceptuje "och i ach" na temat innego auta niż jego...

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.