Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Cześć, miałem taki kolektor u siebie, co prawda w E36 ale jak chodzi o montaż to nie było żadnego problemu, podszedł plug&play i podczas użytkowania auta (ponad 2lata) nie było z nim żadnych problemów, co do efektów...I pisania ze daje 15% to ciężko powiedzieć bo ja połączyłem to z kompletnym wydechem od hartge to parę koni dało. Poszukaj na necie jest sporo o tym. Dużo jest opinii ze pękają te kolektory ale jak wyżej pisałem mi nie sprawiał żadnych problemów.
Opublikowano
w razie czego do takiego kolektora można zrobić nie koniecznie oryginalną resztę, można zrobić rury o trochę większej średnicy niż oryginał i na koniec dać jakiś ładny tłumiczek :)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano
Właśnie o takie coś mi chodzi żeby się nie namordować z nim, co do pękających kolektorów to była by taka opcja ze toś takiego miało miejsce ale to tylko dla tego ze było naprężenie czyli zły montaż nie wytrzymywało tego po pewnym czasie i ciach. Ja chcę do standardowego wydechu go założyć raczej początek od kolektora właśnie takie cudo a później standard nie jestem zwolennikiem za głośnych wydechów aczkolwiek możne delikatnie coś pomruczeć. mam nadzieję ze jeszcze ktoś wypowie się na temat pozdrawiam.
Opublikowano
można go w razie czego jeszcze bandażem temperaturowym owinąć u powinno być cacy :)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

 

Kolektor z aukcji to chińskie barachło. Ja mam kolektor Sebringa dedykowany do 325i i to jest spoko rozwiązanie. Wchodzi na miejsce z wielkim bólem, ale nie trzeba przechylać silnika, żeby go włożyć, jak to czasem bywa z niektórymi baranami. Prawie rok jeżdżę bez owijania taśmami termicznymi i tragedii nie ma, choć grzeje się mocno. Jeśli sprzęt jest oryginalny i dedykowany renomowanego producenta, to wszystko jest plug&play. Szukaj baranów na allegro - za cenę tych nowych trafisz używki sebringa, acs lub hartge.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.