Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam moze ktos mi powie co dolega mi przy BMW E34 520i mianowicie jak zapale samochód to mi nie pokazuje obrotów i spalania, po przejechaniu paru km załacza się obrotomierz i komuter spalania, czasmi tez jest ze wyłaczy się po jakims czasie lub działa normalnie. Moze ktoś miał objawy taki i wie jak to usunąc czy musze wymienic licznik czy jakis impulsator albo gdzie mam szukać przyczyny.

 

Załacza mi się czasem ten tryb serwis co sa kreski zielone zółte i czerwona raz gasna raz się zaswiecają prosze o pomoc z góry dziekuje.

Opublikowano
Jeśli szwankują elementy ze sobą nie związane, czyli ekonomizer i status olejowy to znaczy że panel z zegarami szwankuje. Spróbuj najpierw podpiąć inny na próbę albo poszukać uszkodzenia w środku.
Opublikowano
Mam te same problemy. Wystarczy że odepne na chwilę (+) z akumulatora, podłączę i działa przez jakiś czas. Lub odepnę kostkę żółtą, podłącze i działa. A jeśli chodzi o serwis (te kreski) to w ogóle nie działają. Postaram się dziś podpiąć inny zegar, zobaczę czy będą zmiany. W razie czego to napiszę. Po za tym w zegarze są jakieś akumulatorki. Tak myślę, że ten serwis jest przez nie zasilany, ale mogę się mylić.
Opublikowano

Inna jest sytuacja w zegarach 520i 1992 od tej w 520i 1989. Przy m20b20 rzeczywiście ważną rolę pełni kondycja akumulatorków (i czasem dodatkowo wykonanie czarów z odświeżeniem lutów na CodePlug – sprawdzone, skuteczne) – tu zazwyczaj dość łatwo przywraca się pełną sprawność zegarom, natomiast w przypadku m50b20 z 1992 (tam już np. nie ma aku lub baterii) może być jakiś „niekontakt” na wtyczkach, albo w samych zegarach, lub sytuacją musi zająć się dobry elektronik.

Pozdr.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
To po prostu musisz tylko wiedzieć z jakiego modelu są zegary i żeby kostki z tyłu pasowały.
Opublikowano

Problem załatwiony. Okazało się, że w swoim zegarze nie miałem płytki od inspekcji/oilservice. Akumulatorki jak najbardziej działają. Musiałem kupić cały zegar, żeby sobie taką płytkę przełożyć :mrgreen:

 

http://img220.imageshack.us/img220/8056/dsc00141kv.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Lecz teraz cały czas świecą mi kreski żółta i czerwona, czy to zapłon włączony czy nie. Po za tym oilservice świeci gdy przekręce zapłon. To jest normalnie, czy raczej reset zrobić?

Opublikowano
Kolego to u ciebie brakowało płytki ze nie działa obrotomierz bo u mnie raz sie załaczy raz nie zalezy jak się uda. Jest jakis tam impulsator moze
Opublikowano
... Akumulatorki jak najbardziej działają...

Czyli co robią, że masz pewność, że działają?

 

... Lecz teraz cały czas świecą mi kreski żółta i czerwona, czy to zapłon włączony czy nie. Po za tym oilservice świeci gdy przekręce zapłon. To jest normalnie, czy raczej reset zrobić?

Oczywiście nie jest to normalne po skasowaniu inspekcji. Gdzieś na forum od dawna jest instrukcja kasowania inspekcji (nie reset DME, tylko inspekcji). Sprawdź czy jest możliwe skasowanie (jeżeli nie – akumulatory do wymiany).

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
zeby działał ten obrotomierz to jest jakis impulsator w BMW moze ktos cos wiecej na ten temat bo szukam i nic nie moge znajsc licznik wygloda na sprawny tylko obortomierzem jest problem moze ktos z was miał taki problem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.