Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie proszę o pomoc w moim e39 520i M52 silnik pracuje na wolnych obrotach prawidłowo a po naciśnięciu na pedał wyje jak gdyby brył lewe powietrze,przepływomierz sprawdzony na rurach gumowych niema żadnych dziur. Tydzień temu podłączyłem pod komputer było parę błędów ale po skasowaniu i podłączeniu dziś ponownie nie wykazuje żadnych. Brakuje mocy i zwiększyło się spalanie, już nie wiem co jest grane, rozkładam ręce i proszę o pomoc. :cry2:
Opublikowano
co znaczy "wyje" ?

Tak jakby łapał lewe powietrze ale jak wcześniej wspominałem przepływomierz sprawdzony rury gumowe też.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dobra spoko.

A szczelnośc kolektora ssącego.Zdejmij kolektor zapodaj nowe uszczelki(kosztują pare złotych) złóż ponownie i zobacz.Trzeba by obadac sam kolektor może się rozszczelnił,a może jest gdzieś pęknięty(jesli masz LPG to może dostał strzał).

Jak się nie poprawi będziemy myślec dalej.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Dobra spoko.

A szczelnośc kolektora ssącego.Zdejmij kolektor zapodaj nowe uszczelki(kosztują pare złotych) złóż ponownie i zobacz.Trzeba by obadac sam kolektor może się rozszczelnił,a może jest gdzieś pęknięty(jesli masz LPG to może dostał strzał).

Jak się nie poprawi będziemy myślec dalej.

Dzięki za podpowiedz, dziś raczej już tego nie sprawdzę a jutro Święto ale w poniedziałek zacznę sprawdzac , dam znac o postępach i jeszcze raz dzięki.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeszcze przypomniało mi się,że ktoś opisywał dziwnie pracujący motor i przyczyną była nie dokręcona świeca zapłonowa.Trochę wątpliwe ale można sprawdzić,nic nie kosztuje.A co do uszczelek to od temperatury się starzeją i robią się twarde.U mnie np.kolektor się rozszczelnił,nie miałem zakłóceń pracy silnika ale na kolektorze zawsze stał olej,no ale w dieslu to trochę inna bajka.

Dani wyrozumiałości trochę kolega jest nowy i trzeba mu pomóc.Nauczy się.Wszyscy posiadacze E39 są braćmi.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Jeszcze przypomniało mi się,że ktoś opisywał dziwnie pracujący motor i przyczyną była nie dokręcona świeca zapłonowa.Trochę wątpliwe ale można sprawdzić,nic nie kosztuje.A co do uszczelek to od temperatury się starzeją i robią się twarde.U mnie np.kolektor się rozszczelnił,nie miałem zakłóceń pracy silnika ale na kolektorze zawsze stał olej,no ale w dieslu to trochę inna bajka.

Dani wyrozumiałości trochę kolega jest nowy i trzeba mu pomóc.Nauczy się.Wszyscy posiadacze E39 są braćmi.

Dzięki za wyrozumiałośc, a propo świece sprawdzałem zaraz na początku i cewki też, pójdę w kierunku korektora i jeszcze raz dzięki.

Opublikowano

miałem kiedyś luźny kolektor , brakowało kilku nakrętek (pisałem o tym)

i nic mi nie wyło tylko silnik nierówno pracował

Opublikowano
Odma - przewody od odmy.

u mnie jak była odma to silnik syczał i ciężko się wkręcał do 2 tyś obrotów taki zamulony był. Sprawdź sobie szczelność zmywaczem do przepustnic np jak masz nie szczelność na jakimś przewodzie i dojdzie do niego trochę zmywacza to silnik wskoczy na chwilkę na wyższe obroty.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.