Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Siemka, mam pytanie czy dam radę jakoś samemu(ew.. z bratem) wymienić łączniki stabilizatorów z przodu? Mam kanał w garażu no i lewarek heh.
Opublikowano
Nie wiem dokładnie jak wygląda w BMW, ale swego czasu wymieniałem łączniki w kilku różnych autach i w zasadzie jedyne co było potrzebne do wymiany oprócz rzeczy które wymieniłeś to kawałek rurki żeby dogiąć stabilizator. Sądzę że dasz radę wymienić samemu, jeśli oczywiście posiadasz minimum zdolności mechanicznych i samozaparcia :wink:

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Opublikowano
Bez problemu... Tym bardziej jak masz kanal i kogos do pomocy.
Opublikowano
Jak już pisałem, nie wiem jak to wygląda w E34 ale w wielu autach w których wymieniałem łączniki da się tę wymianę zrobić bez kanału - ot taka wskazówka, może i w naszych się da. Nie każdy dysponuje kanałem, więc niech ktoś w miarę możliwości potwierdzi- dla potomnych :wink:

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Opublikowano
Potwierdzam kamilf, :) ja wymienilem w swojej E34 bez kanalu, kolega mi tylko pomogl doginajac stabilizator.
Opublikowano
Potwierdzam kamilf, :) ja wymienilem w swojej E34 bez kanalu, kolega mi tylko pomogl doginajac stabilizator.

 

Dwa pytania:

1. Miałeś jakies trudności z odkręceniem ich?

2. Mocno trzeba było nagiąć stabilizator?

Pytam bo jak rozpapram auto 50km pod wawę i nie będę mógł tego poskładać to dostanę piany na pysku :mrgreen:

Opublikowano

Trudności są zawsze, są tam stare zapieczone śruby te którymi mocuje się łącznik, problem jest z ich odkręceniem prawie zawsze, dlatego potrzebujesz 2 klucze, jeden do odkręcania drugi do przytrzymania sworznia. Ja zawsze walę flexem bo nie chce mi się z tym bawić :norty:

Sam stabilizator trzeba dogiąć tak średnio-mocno, da się to zrobić ręką, ale ja doginam sobie zawsze taką rurką od lewarka, ma ona z 50cm długości przez co zapierając ją o podwozie i robiąc z niej dźwignię bardzo ułatwiam sobie zadanie :wink:

 

Ogólnie rzecz biorąc ta wymiana w skali trudności od 1 do 10, według mnie ma jakieś 1, może nawet o,5 :norty:

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Opublikowano
Lemforder, TRW - to dwie firmy z w miarę dobrymi częściami zawieszenia do naszych aut. Popatrz na allegro, jest tego mnóstwo, cena za 2 szt na przód <1oozł+ przesyłka :wink:

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Opublikowano
Jeszcze jedno pytanie, że zdemontowaniem stablizatora do wymiany tulej gumowych to sporo zabawy czy wsio na wierzchu - łatwizna?
Opublikowano
Potwierdzam kamilf, :) ja wymienilem w swojej E34 bez kanalu, kolega mi tylko pomogl doginajac stabilizator.

 

Dwa pytania:

1. Miałeś jakies trudności z odkręceniem ich?

2. Mocno trzeba było nagiąć stabilizator?

Pytam bo jak rozpapram auto 50km pod wawę i nie będę mógł tego poskładać to dostanę piany na pysku :mrgreen:

 

1. U mnie jakoś dobrze poszlo, przynajmniej na tyle zebym nie pamietal jakichs wiekszych trudnosci.

2. Przy zakladaniu nowych trzeba troche go dogiac zeby wlozyc koncowke w stabilizator.

 

Dasz rade :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.