Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy pomocy

 

Rozleciał się tłok na`1 cylindrze

 

Jestem na etapie poszukiwań silnika. Może ktoś ma coś ciekawego.

 

Co tam włożyć aby nie pakować się w niepotrzebne koszty i żeby to fajnie chodziło - jakie są różnice między 115 136 i 150KM :mad2:

 

Na pewno muszę kupić słupek ale czy może być to M47N 150KM

 

Co trzeba jeszcze aby zmienić na 150KM i czy warto?

 

Proszę napiszcie co i jak można i co z tym zrobić.

 

Ostatnie 7 vin ks19550

Opublikowano
bloki sa zamienne miedzy różnymi wersjami M47 (320d/td 136KM oraz 318d/td 115KM przed 03/2003) oraz między różnymi wersjami M47TU (320d/td 150KM oraz 318d/td 115KM po 03/2003). blok pomiędzy M47 i M47TU jest niewymienny chociażby z tego powodu, że M47 ma pojemność skokową 1951 a M47TU 1995.
Opublikowano

Tu mam właśnie problemo z tego co ustaliłem to 136KM ma inny osprzet (naped pompy) i nie są zamienne.

Z tego co mi powiedziano to 163 z E90 też nie podejdzie.

Czyli zostało M47N z E46 wer 116KM i 150KM z lat 2002-2005 chyba ale fajnie by było jak by ktoś to zdementował bo ogranicz mi to obszar poszukiwań :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.