Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,chce wymienic zegary u siebie poniewaz padl mi wyswietlacz a przy probie jego reaktywacji dobilem jeszcze dwie wskazowki i teraz do niczego to sie nie nadaje.Teraz pytanie,czy moge wymienic zegary na dowolny model czy raczej szukac takich samych jak moje.Mam wersje z duzym OBC oraz dwoma przyciskami (benzyna) trzy listwy zasilajace.

Oto zdjecie moich zegarow :

http://bibainfo.pl/pub/95/40/1/177/2011/06/14/093936/1124/mini_licznik.jpg

Opublikowano
musisz kupić od takiej wersji jaką miałes bo diesel ma inaczej wyskalowany obrotomierz ,a i jest różnica automat czy manual
Opublikowano
musisz kupić od takiej wersji jaką miałes bo diesel ma inaczej wyskalowany obrotomierz ,a i jest różnica automat czy manual

to akurat wiem,ze jak benzyna to nie diesel,mnie raczej ciekawi to czy licznik z jednym przyciskiem moze zastapic tego z dwoma?Co z przebiegiem sie dzieje po takim przelozeniu? :wink:

Opublikowano
Panowie,wsadzilem dzis licznik od anglika,na pierwszy rzut oka wszystko ok,poza kilkoma nieswiecacymi kontrolkami m.in od ASC,Air bag-u, i co ciekawe kontrolka od czujnika klockow,ktora u mnie swieci poniewaz mam kabelek urwany a w tym liczniku nie swieci choc po przekreceniu stacyjki sie zapala poczy gasnie.Jesli chodzi o pixele w wyswietlaczu to byly ok a mowie byly poniewaz juz nie sa.Kiedy zrobilem test zegarow (TEST NR2) wszystko powrocilo do takiego stanu jak w moich starych zegarach.Pixele poznikaly i kolejny zegar do niczego.Czy ktos z was bedzie mi umial odpowiedziec co moze byc powodem takiej akcji??WIem jedno,ze jak wsadze kolejne zegary to nie bede robil juz testu nr 2.Co do przebiegu to sie zgadza,wyswietla przebieg tamtego auta.
Opublikowano

dopiero co o tym było

musisz podjechać do kogoś co Ci nowy licznik zakoduje

bez tego połowa kontrolek świeci jak chce a i cud że odpaliłeś

Opublikowano
dopiero co o tym było

musisz podjechać do kogoś co Ci nowy licznik zakoduje

bez tego połowa kontrolek świeci jak chce a i cud że odpaliłeś

nie wiem kiedy o tym bylo,choc sledze to forum co dzinnie ale mniejsza z tym.Mowisz ,cud ze odpalilem a to bywa tez tak ze nie odpala?Mnie bardziej interesuje to,dlaczego po zrobieniu testu padly znowu pixele...

Opublikowano
Mnie bardziej interesuje to,dlaczego po zrobieniu testu padly znowu pixele...

może tylko przypadek bo większość starych zegarów ma padnięte pixele

Opublikowano
Alw te zegary byly sprawne a teraz wygladaja tak jak moje.

b

no to dej je pierw zakodować a po tym będziemy wiedzieć czy pixele świecą

nie będe zgadywał ale bmw odcina prąd gdy coś nie działa tak jak powinno - może i tu to jest przyczyną ?

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Ja wymienialem zegary to wiem ze na 100% musialy byc przeprogramowane,tydzien czasu jezdzilem bez zegarow takze fura odpalała :D .
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Sam niedawno wymieniałem zegary u siebie, bo padł mi wskaźnik temperatury. Kupiłem zegary od benzyny z dużym OBC takie jak miałem wcześniej, jedyna różnica zegary były od auta z automatem a ja mam manuala. Liczniki na 100% trzeba kodować, bo w przeciwnym wypadku zapali się taka czerwona kropka obok przebiegu, będzie wyskakiwał błąd, przebieg będzie z auta- dawcy liczników, numer VIN również będzie z dawcy. Dodatkowo u mnie jako, że mam liczniki od automatu to nie działają światła wstecznego, nie obniża mi się prawe lusterko po wrzuceniu wstecznego, a na zegarach świeci mi się PRND. A tak poza tym to wszystko działa jak powinno wskaźniki itp itd... Ja na razie swoich nie koduje bo w okolicy nie ma nikogo kto by się tego podjął a do serwisu nie chce mi się jechać i bulić ponad 200zł za kodowanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.