Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
panowie mam problem wyswietla( mi side window anti-trap funcion failure) co to moze byc czy cos z mechanizmem od szyby czy poprostu blad kompa
Opublikowano
Sprawdź, czy jak podnosisz szybę do góry to jak przytrzymasz (zablokujesz) ją ręką to czy odbije, jak nie, to chyba chodzi o czujnik przeciw przycięciu palców...
Opublikowano

wykonaj procedurę resetującą:

 

Operating sequence for initialization:

· Move side window into lower end position.

· Press switch into "Open one-touch operation" (second switch

position) for approx. 15 to 25 s and hold down.

· Release switch, then immediately press into "Close one-touch

operation" (second switch stage) and hold down.

· The side window now moves to the lower end position and then back

to the upper end position.

Initialization is completed once the side window has returned to the

upper end position.

Note:

Carry out function check (one-touch function, anti-trapping protection and,

if necessary, comfort function).

Opublikowano
Sprawdź, czy jak podnosisz szybę do góry to jak przytrzymasz (zablokujesz) ją ręką to czy odbije, jak nie, to chyba chodzi o czujnik przeciw przycięciu palców...

probowalem roznych sposobow i nic zdejmowalem tapicerke odlaczalem kostki inic

Opublikowano
wykonaj procedurę resetującą:

 

Operating sequence for initialization:

· Move side window into lower end position.

· Press switch into "Open one-touch operation" (second switch

position) for approx. 15 to 25 s and hold down.

· Release switch, then immediately press into "Close one-touch

operation" (second switch stage) and hold down.

· The side window now moves to the lower end position and then back

to the upper end position.

Initialization is completed once the side window has returned to the

upper end position.

Note:

Carry out function check (one-touch function, anti-trapping protection and,

if necessary, comfort function).

 

w skrócie

 

- opuść szybę do max dolnej pozycji

 

- przyciśnij przycisk (i trzymaj ok 15-25s) otwarcia (otwarcie) szyby do drugiej pozycji

- zwolnij przycisk i od razu przyciśnij (zamknięcie) również w drugiej pozycji. Trzymaj wciśnięty

 

Szyba zjedzie w dół i do góry. Koniec. Zrób to dla każdego okna lub tylko dla tego które zgłosiło alarm, o ile wiesz które to.

Opublikowano
wykonaj procedurę resetującą:

 

Operating sequence for initialization:

· Move side window into lower end position.

· Press switch into "Open one-touch operation" (second switch

position) for approx. 15 to 25 s and hold down.

· Release switch, then immediately press into "Close one-touch

operation" (second switch stage) and hold down.

· The side window now moves to the lower end position and then back

to the upper end position.

Initialization is completed once the side window has returned to the

upper end position.

Note:

Carry out function check (one-touch function, anti-trapping protection and,

if necessary, comfort function).

 

w skrócie

 

- opuść szybę do max dolnej pozycji

 

- przyciśnij przycisk (i trzymaj ok 15-25s) otwarcia (otwarcie) szyby do drugiej pozycji

- zwolnij przycisk i od razu przyciśnij (zamknięcie) również w drugiej pozycji. Trzymaj wciśnięty

 

Szyba zjedzie w dół i do góry. Koniec. Zrób to dla każdego okna lub tylko dla tego które zgłosiło alarm, o ile wiesz które to.

dzieki kolego juz tego probowalem musze podjechac gdzies na garaz i niech ktos madzejszy to zobaczy

  • 3 lata później...
Opublikowano

NO I DOPADŁO I MNIE WCZORAJ Z TYM, ŻE TROCH E JEST TRUDNIEJ. KOMUNIKAT WYŚWIETLIŁ MI SIĘ W CZASIE JEDNEGO Z POSTOJÓW NA TRASIE PRZY ODPALANIU SILNIKA, PRZESTAŁA DZIAŁAĆ SZYBA TYLNA PRAWA BOCZNA. NIE REAGUJE W OGÓLNE NA PRZEŁĄCZNIK, TZN JAK SIĘ NACIŚNIE W DÓŁ TO NIC NIE KLIKA, JAK NACISNĘ W GÓRĘ TO SŁYCHAĆ KLIKANIE PRZEKAŹNIKA ALE NIC SIĘ NIE DZIEJE. DODAM, ŻE SZYBA NIE PORUSZA SIĘ NIC A NIC , A KOMUNIKAT WYŚWIETLIŁ SIĘ W POZYCJI ZAMKNIĘTEJ WSZYSTKICH SZYB I TO BEZ NACISKANIA ŻADNYCH GUZIKÓW.

 

Próbowałem tych opisanych resetów, ale nic nie działa, podłączyłem inpę i tam też jest opcja szyb, wszystkie reagują oprócz tej jednej z którą nie dzieje się nic miałem dwa błędy

A418 Kein_Hall_A_puls_FH_BFTH

A419 Kein_Hall_B_puls_FH_BFTH

 

Nie mam pojęcia o co chodzi błędy się skasowały w inpie, ale za każdym razem przy odpalaniu auta komunikat się wyświetla i żółta ikonka na kompie. Czy to może być jakieś zacięcie się mechanizmu, uszkodzenie mechaniczne lub uszkodzenie przewodów w wiązce w drzwiach????

 

Może ktoś coś podpowie zanim coś niepotrzebnie porozbieram albo uszkodzę :)

Opublikowano

No wiec tak nikt nie pomógł trzeba radzić sobie samemu :D

Problem polegał na zablokowanym silniku napędu szyby tylnej prawej poprosuu cos się zawiesiło. Musiałem rozebrać boczek i juz po stunkieciu w silnik napędu zaczął się ruszać. Oczywiście wymontowalem go i rozebralem wszystko wyglądało jak nowe i podejrzewam ze po prostu za malo jest to używane. Zlozylem wszystko i musiałem zaprogramować te położenia krańcowe, bo po odłączeniu silnika wszystko się rozjechalo :D próby resetu przyciskami nic nie daly i dopiero inpa pomogła w opcji adaptacji /u mnie po niemiecku chyba stouren lub jakoś tak/. Dopiero po tym błąd zniknął :P i chyba juz nie wróci mam nadzieje.

 

Mam nadzieje ze komuś pomoge bo sam nie mogłem nigdzie niczego odszukac :) w razie pytań śluzę pomoca :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.