Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam fanatykow:) od roku jezdze bmw m3 3.0 i czasami mam problem z traceniem mocy. traciło moc podczas rozgrzewania, gdy temp do doszla do fulla było ok. problem robił sie coraz czesciej mianowicie silnik szarpał, przerywał, tracił moc, falował na luzie i miał inny dzwiek. wystarczylo troche pogazowac i potrzymac na wyzszych obrotach, zaskakiwało i znow było ok. Swiece sa nowe, przepływomierz powietrza jest ok, olej i filtry nowe, wszystkie rurki sa sprawdzone wiec nie ssa powietrza na lewo. dodam ze silnik głownie przerywa na malych obrotach powyzej 3-4tys potrafi zaskoczyc i ciagnie wtedy jak glupi. sa jakies pomysly? lub moze ktos mial podobny problem?? pozdrawiam
Opublikowano
spróbuj kolego sonde lambda przeczyścić, podejrzewam, że to może być coś z tym, co do falowania na niskich obrotach to przeczyść silniczek krokowy, zawór egr i ewentualnie przepustnice...
Opublikowano
Ja miałem taki problem tyle że w 2.5 benzynie i okazała się pompa paliwa. Naprawdę byłem w szoku ale poprostu stara już nie dawała takiego ciśnienia na listwę wtryskową.

Pozdrawiam,


Maks

Opublikowano

Podłączam się pod temat.

Wydaje mi się ze mam identyczny problem, tylko z silnikiem 1.8IS M42.

Jadąć na niskich obrotach, chcąc delikatnie przyśpieszyć auto przerywa i odblokowywuję się gdy dodam więcej gazu.

Sprawdzałem już wiele rzeczy: podmieniałem przewody, cewke zapłonową, świece, silniczek krokowy i przepływomierz.

Ktos inny ma jakieś pomysły?

Opublikowano
Potencjometr przepustnicy ...ale powodów może być więcej i na pewno jest
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
spróbuj kolego sonde lambda przeczyścić, podejrzewam, że to może być coś z tym, co do falowania na niskich obrotach to przeczyść silniczek krokowy, zawór egr i ewentualnie przepustnice...

tak zawór egr.... :mad2:,nie wiem kolego czy zauważyłeś ale w M3 jest silnik benzynowy.

A little piece of heaven in my hands
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
I co z tego że w silnik benzynowy, Zawory recyrkulacji spalin były stosowane w benzynach już dobrze 25lat temu, dużo wcześniej niż w silniku diesla. Zobacz sobie to: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BF91&mospid=47432&btnr=11_1324&hg=11&fg=50, w bmw tylko działa to na innej zasadzie, nie jest to typowy EGR.
Opublikowano
Pompa paliwa przelozona od innej m3 i dalej to samo. Zauwazylem ze z wydechu wylatuje inne powietrze jakby gestsze i do tego czuc bardziej paliwo. katalizatory sa puste ale az tak czuc nie bylo:) pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może rzeczywiście cos z sondą lambda, Byłeś na kompie, powinno coś wykazać.
Opublikowano

JAko że mam bardzo podobny problem ( o ile nie ten sam ) również sprawdziłem pompe paliwa.

Sprawdziłem wydajnosc pompy według instrukcji naprawiam sam i wyszło mi, że pompa za mało paliwa podaje.

Sprawdzałem trzy razy:

na wężu odpływowym z filtrem paliwa wyszło ze podaje 250ml zamiast 1l

bez filtra wyszło tak samo

na wężu idącym prosto z pompy wyszło ponad 1l.

Pytanie czy może na listwie wtrysków nie ma czegoś zapchanego lub zepsutego?

Jakieś pomysły?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.