Skocz do zawartości

vanila1983

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320i 2002

Osiągnięcia vanila1983

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. zrobie, jechac nie bede bo napierdziela, moja diagnoza o dyfrze chyba trafiona, na youtube puscilem filmik z zajechanym dyfrem, jest podobnie jak u mnie... tylko zawsze jak rozpierdzielal mi sie dyfer, to ani w przodani w tyl nie moglem, a tu moge jechac, tylko, ze strzela cos z tylu, podejrzewam, ze na jedna strone sie ujebawszy...
  2. Witam kolegów i koleżanki... bmw e46 na skrzyżowaniu ruszyłem ostro, nastąpiło chrupnięcie, zatrzymałem się, ruszyłem powoli, zaczęło walić coś, ale auto jedzie, odstawiłem na parking, gdy jechałem lekko do tyłu, i tocząc się wrzuciłem 1 bieg to coś jakby przeskakiwało... Na początku obstawiałem dyfer trafiony, ale koleżka mówi, że miał podobny problem- elastyczny łącznik wału napędowego... Ktoś coś podpowie?
  3. vanila1983

    m54b22 przeplywomierz

    kolego, dlatego zalozylem ten temat... mam przeplywke fabryczna tak? dlatego chcial bym znac parametry termistora, chodzi o wartosci jakie ma ten mniejszy, po to, aby kupic i wlutowac ten termistor, a reszta chodzi ok. kolego serdeczny, gdy bym znalazl cos w tym temacie, nie zakladal bym nowego watku, tylko kupil, wlutowal i cieszyl sie mniejszym spalaniem oraz nie zapalona kontrolka check... nie ma nic w temacie nie wiem rezystancji tych termistorow, jest o popsuciu przeplywki i o wymianie, a ja chce naprawic uszkodzenie a nie caly modul wymieniac... nie mam jak sprawdzic tej rezystancji, bo niestety nie mam nikogo, kto ma taki silnik, a zeby pomierzyc rezystancje owego termistora...
  4. vanila1983

    m54b22 przeplywomierz

    3 stowki osztuje zamiennik magneti marelli, nie jest to zlej jakosci zamiennik, bo w licznych autach firma ta wystepuje jako producent ori czesci... tak vdo to koszt 8 stowek jak piszesz... uzywke to kolego mam teraz, nie mam pewnosci, ze z uzywki tez nie ewakuuje sie ktorys z termistorow... co do wspomnianego i postawionego w gorszym swietle zamiennika, to chociaz jako do nowej czesci posiadam gwarancje, ktorej do uzywki niestety nie dostane...
  5. vanila1983

    m54b22 przeplywomierz

    witam. mozemi ktos udzielic pomocy? chodzi o wartosci termistorkow w przeplywomierzu m54b22... sa tam dwa termistory i ten mniejszy sie oderwal i go po prostu nie mam, a nie chce wydawac 3 stow na nowa przeplywke...
  6. kolega dobrze mówi, sprawdź poziom płynu w zbiorniku od wspomagania, bo może nie masz tam za bogato, albo pompka się kończy...
  7. buda jest ta sama... wszystko pasuje, ostatnio kumpel robił taki myk z e39 na m5... ozywiście ja bym proponował dosłownie calutkie podzespoły przeszczepić z mki do zwykłej...
  8. proponuję sprzedać auto... dopóki ci jeszcze jakoś chodzi... 1.8 tds to najgorszy badziew w historii marki bmw... sam miałem taki wynalazek i powiem krótko, nigdy więcej.
  9. jak nie masz nalotu, to raczej nie masz wody(płynu) w układzie, kolega ma rację sprawdź ciśnienie na tłokach, bo może paliwo dostaje się do układu smarowania.
  10. panowie, a może jak dostał strzała w kolektor dolotowy, to upierdzieliło klapkę w przepływce... taki problem miały auta zagazowane starą instalacją, tu gazu nie ma, ale był strzał w dolot...
  11. miałem podobny problem tyle, że w hondzie accord... powiem ci tak kolego, po pierwsze to zapieczony zawór, po drugie to kończonca się panewka, która po jakimś czasie się obróciła i silnik stanął(około roku tak śmigałem i też nikt się nie mógł poznać na tym)...
  12. vanila1983

    bmw m3 3.0 traci moc

    spróbuj kolego sonde lambda przeczyścić, podejrzewam, że to może być coś z tym, co do falowania na niskich obrotach to przeczyść silniczek krokowy, zawór egr i ewentualnie przepustnice...
  13. na moje oko to może być problem ze skrzynią, aczkolwiek miałem podobnie, z tym że, u mnie jak się kończył dyfer było słychać wycie, delikatne, aż tu nagle chrup i z jazdy nici... a do dyferka oleju dolewałeś??? jeżeli nie dba się o to, to moment i siada, na sucho długo nie pośmiga... ps. kolega miał podobny problem i tam było trafione na podporze wału coś...
  14. no i byłem u mechaniora, wstępna diagnoza to dyfer... chłopak siedzi w bmkach i tak stwierdził(najprościej mówiąc), że jak licznik chodzi a auto nie jedzie, czyli wał podaje na most i on daje d.py bo czujnik licznika jest w moście... jutro rozbiera moje maleństwo więc będę wiedział dokładnie... za udzielone info dziękuję i pozdrawiam kolegów...
  15. no i mnie się wydaje, że to ten krzyżak, w poniedziałek robię kierunek mechanior i jak będę znał przyczynę to napiszę...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.