Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam! Kilka dni temu zgasł mi pierwszy raz podczas przejeżdżania przez garb zwalniający na jezdni, po chwili odpalił i ok. Dzisiaj rano ok. Po południu na dworze skwar i po przejechaniu 5 km silnik zgasł. Odpalił i jak ruszyłem zgasł. Odpalił i jak ruszyłem zgasł i tak ze 3-4 razy. Po 20 min odpalił i nie gasł przez 5 min. Przyjechała pomoc drogowa i sam wjechałem na lawetę. Potem na placu w domu odpaliłem zjechałem z lawety i super chodzi. Jadę do warsztatu obok 0.5km i u nich mi zgasł, odpalił i zgasiłem na podnośniku. W kompie mam idrive wyświetla błąd DSC. W warsztacie powiedzieli filtr cząstek stałych zapchany. Co wy na to? Miał ktoś już coś takiego?
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Cześć

Czy możesz napisać jaki był wynik naprawy, co było problemem. Mam podobną sytuacje

Auto wariowało pięć razy, gasło, zapalałem i po przejechaniu 200 m znów gasło. Teraz jest tak że zapalam na dyk i 29 sekund gaśnie, ponownie zapalam i znów 29 sekund gaśnie. Komputery nie pokazują błędów.

Opublikowano

BMW x5 e70 3.0d 2007r gaśnie po chwili, odłącza pompę paliwa, brakuje wysterowania i mam odczyt z DIS v57

 

FFFF CANSYS: Communication fault

 

kts540 krzyczy o ciśnieniu że ma brak wysokiego a że na pompie brak błędów, dopiero dis odczytał braki wysterowania, (kts540 "brak prądu") sterownik pompy dostaje napięcie, ktoś miał podobny problem z wysterowaniem, dodam że cuda zaczęły się niby dziać po zatankowaniu kiepskiego paliwa, ewidentnie widzę że po wyłączeniu zapłonu odczekaniu chwili pompa przy ponownym uruchomieniu dostaje napięcie ze sterownika po czym nagle odcina, paliwa pełny bak, zawór na pompie i na listwie regulacji ciśnienia oraz pompa paliwowa w zbiorniku jak i czujnik ciśnienia na listwie wymienione (wcześniej krzyczał błędem zbyt wysokiego ciśnienia, zawór na listwie miał "babola" a na pompie wysokiego ciśnienia nie puszczał, profilaktycznie w ASO powiedzieli by i czujnik wymienić)

 

dodam że starą pompę podpinałem na krótko i auto zapaliło i nic się nie działo, chodziło poprawnie - zasilane na krótko,

 

czy uwalony sterownik pompy w baku (wcześniej na starej pompie miał błąd zbyt dużego poboru prądu) mógł załatwić komunikacje po CAN??

 

objawy te same

Opublikowano

Mój probelm dalej nie rozwiązany

Dodam jako laik w mechanice

Jak podłaczyliśmy prostownik bezpośrednio do pompy paliwa to auto chodzi na wolnych obrotach i nie gaśnie, jak wracam z kablami do pompy to znów po 29 sekundach gaśnie.

czy ktoś może coś doradzić

wymieniłem "jakiś przewód ze sterownikami" koło silnika, coś związanego z przepływem paliwa, wykluczony wyciek, przewody raczej czyste.

Opublikowano
Mój probelm dalej nie rozwiązany

Dodam jako laik w mechanice

Jak podłaczyliśmy prostownik bezpośrednio do pompy paliwa to auto chodzi na wolnych obrotach i nie gaśnie, jak wracam z kablami do pompy to znów po 29 sekundach gaśnie.

czy ktoś może coś doradzić

wymieniłem "jakiś przewód ze sterownikami" koło silnika, coś związanego z przepływem paliwa, wykluczony wyciek, przewody raczej czyste.

 

heh mam ten sam przypadek, dzisiaj z nim walczę u siebie na warsztacie , jak coś wymodzę dam Ci znać;)

 

po prostu nie masz mazipol wysterowania pompy z silnika, komunikacja ECU silnik <-> sterownik pompa siadła, prawdopodobnie jest przerwa w układzie bądź trzeba zakodować te układy na nowo, właśnie sciągam sss i jak tylko mi pójdzie to dam Ci znać i małe how to jak to odpalić......

Opublikowano
Witam ! Nie pisałem bo problem rozwiązałem 3 tygodnie temu i wiem, że problemy pojawiają się po 2-3 tygodniach więc czekałem czy aby na pewno to był problem. Komputer odczytał błąd wtrysku i po wymianie wtrysku auto pali i jeździ bez problemu. Elektrycznie wszystko było ok, mechanik sprawdzał i dojście prądu do wtrysku było ok czyli przyczyną był wtrysk i mechanicznie był sprawny tylko elektryka na wtrysku siadła. Po wymianie wtrysku i wpisaniu go w komputer auto jeździ i uwaga miła niespodzianka spalanie spadło z 13,5 l do 10,5 czyli +- 3 L no i praca silnika exstra, jeden szum a wcześniej jakoś dislował i wydawało mi się, że tak ma być. Mechanik mi wytłumaczył, że jak wtrysk siadł to dawał paliwo nie w tym momencie co trzeba i zalewał DPF i katalizator i sonda wyczuwała nie spalone paliwo i wyłącza silnik. Po postoju 5 min paliwo opada i wyparowuje odpalałem i po 15-30 sek gasł bo już znowu nabrało się paliwa w filtrze więc sonda rozłączała , prawdopodobnie wyłącza pompę paliwa lub zawór odcinający dopływ paliwa. Jak na razie po wymianie jest ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.