Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam od niedawna mam bardzo denerwujący mnie problem polegający na odpalaniu auta, tzn. od razu po odpaleniu obroty spadają i przeważnie gaśnie tak też w większości przypadków bez dodania lekko gazu jest problem... Miałem problem z obrotami, więc wymieniłem świece bo już im się to należało, sondę, filtr paliwa no i jest ok. Mam instalację gazową, ale jeżdżę na benzynie. Byłem na kompie zero problemów... Obstawiam osobiści pompę paliwa, bo niekiedy miałem rezerwę paliwa (nie wiem jak wcześniejsi właściciele), a wiadomo jak to wpływa na wysłużoną pompkę oraz na silniczek krokowy, ponieważ niekiedy obroty zatrzymują się na 1200 obrotach i delikatnie po chwili spadają do 900 (oczywiście czyściłem nitro i wydmuchałem, ale coś mi się wydaję, że jest nie tak, ponieważ bo wyjęciu go i potrząśnięciu w środku coś delikatnie chodziło, a po odpaleniu słychać właśnie cykanie, nie głośne ale spokojnie słyszalne). Proszę o podpowiedzi :roll:
Opublikowano
Sprawdzałem i ta guma idąca od przepływomierza była sparciała i miała już dziurki, niewielkie ale zawsze były, więc zakleiłem, ale nie wiem czy to coś da sklejanie skoro ta guma pracuje, a harmonijka jest zaklejona i w pewien sposób praca może zostać zaburzona, zamawiam jutro nową gumę dlatego, jak przyjdzie zamontuje i zobaczymy jak to będzie wyglądało ...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
No więc z opóźnieniem odpisuje, że wymiana tej gumy łączącej przepływomierz z przepustnicą nic nie pomogła. Osobiście obstawiam silniczek krokowy, ponieważ po zdjęciu go i delikatnym potrząśnięciu słyszałem, że coś z nim nie tak (dźwięk jakby coś w środku latało małego jak, np.: pręcik). Jak dodam gazu i puszczę do obroty niekiedy nie chcą zejść do dajmy tych 900, lecz stoją na 1200 i po dodaniu delikatnie gazu schodzą do właściwej wartości. Tylko nie wiem czy wtedy krokowy miałby coś wspólnego z odpalaniem :/ A i zapomniałbym dodać, że jak chodzi to słychać cykanie, zapewne przez to co tam w środku lata :/
Opublikowano
Zapomniałem dodać, że jak go zdemontowałem to widziałem, że tak klapeczka jest w pozycji w 3/4 uchylonej, a nie wiem czy powinna być w takiej czy innej w pozycji spoczynku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.