Skocz do zawartości

E46 316i inpa - błędy


grzechusk

Rekomendowane odpowiedzi

Od razu chciałbym zaznaczyć że temat zakładam tutaj nie przypadkowo - moge liczyć na szybką odpowiedz.

 

W sobote podłączyłem kompa i wyszły takie błędy których nie moge za bardzo rozszyfrować ale podam wszystkie bo mogą być ze sobą powiązane :

 

1. 171 prufung kraftstoff-versorgungssystem - domyślam się że chodzi o przepływke

2. 120 signal air flow meter - ? też podobno związane z przepływomierzem

3.123 signal cooling water exit temperature -?

4. 119 signal throttle valve potentiometer - ?

5. 121 signal intake air temperature - ?

6. 14 ingnition circuit ---> unplug batterie - ?

7.24 seat occupied recognition- mata pasażera?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

171 to błąd dotyczący układu paliwowego często pojawia się w autach na gaz

120 brak sygnału z przepływomierza

123 coś z czujnikiem temperatury na wyjściu z chłodnicy

119 potencjometr przepustnicy - czujnik położenia przepustnicy

121 czujnik temperatury powietrza dolotowego w przepływomierzu

14 zwarcie ale tu trzeba by pełny opis zobaczyć bo nie jest jasne z błędu gdzie to zwarcie i który moduł je widzi

24 rozpoznanie zajętości fotela - tu najlepiej wejść w test modułu airbag i poszukać w live data gdzie moduł widzi problem.

 

Błędy zaczynające się od signal często powstają przy odpinaniu elektroniki na włączonym zapłonie więc trzeba by sprawdzić czy po kasowaniu dalej są obecne.

BMW forever!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje ci kolego za odpowiedź masz racje wszystkie błedy oprócz 14,24 są spowodowane tym że były odpinane wtyczki od czujników. Jęśli chodzi o zwarcie to pisze tak w opisie błędu - REMAIN OVER LIMITING VALUE.

 

A do błędu 24 - BREAK INSEAT MAT

 

U mnie jest zepsuta mata, i z tego co widziałem pod maską jest kabel z nabojem pirotechnicznym łatany tzn niema naboju może to o to chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do błędu 24 to trzeba by sprawdzić też wtyczki bo czasem ten błąd oznacza że kiepsko stykają. Jak kabel pirotechniczny jest dobrze połatany to tego na kompie nie widać ewentualnie może coś z tym błędem 14 tylko z jakiego modułu on jest ZKE, DME?
BMW forever!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy mogłby sie ktoś wypowiedzieć więcej na temat błędu:

 

171 prufung kraftstoff-versorgungssystem

 

pokazuje mi się on co ok 150km, po diagnostyce w dobrym warsztacie brak problemów z sondami, przepływką, powiedzieli że moze katalizator, pompa paliwa albo servo od hamulca cos tam robi. Jest opca że brudne wtryski itp. Odma nowa, nieszczelności nie ma wiec co to może być? GAZU nie mam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już kiedyś próbowałem walczyć z tym błędem. Tłumaczenie wygląda tak

pulse duty factor - współczynnik impulsowania

i.s contoroler - tu nie do końca wiem ale wydaje mi się że to i.s jest skrótem od Idle speed wychodziło by że chodzi o kontroler prędkości obrotowej biegu jałowego tzw silniczek krokowy lub inne urządzenie odpowiedzialne za wolne obroty.

Trzeba przyjrzeć się silniczkowi krokowemu tak czy siak.

BMW forever!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.