Skocz do zawartości

hindus

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 316i :)

Osiągnięcia hindus

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Prawdopodobnie przekaźniki od centralnego masz do wymiany. W dziale ,,Zrób to sam" jest gotowa receptura odnośnie wymiany lub czyszczenia przekaźników oraz kodowania pilota. Jeżeli nie znajdziesz to się odezwij.
  2. Sprawdź zaciski hamulcowe oraz tarcze. Prawdopodobnie zardzewiały trochę tłoczki i nie odbijają klocki tarcza się grzeją po kilku km i jest uczucie bicia ponieważ tarcze sie wichrują.
  3. Na pewno jest w E46 316i/318 z 99r
  4. 120 signal air flow meter - ? też podobno związane z przepływomierzem Podany błąd oznacza ze czas wymienić przepławkę? Bo mama taki sam ciągle się pojawia.
  5. Witam zamierzam założyć sobie sterownik na pilota do centralki ponieważ czasem mi się zaczyna zacinać wkładka gdy postoi na słońcu. Co byście polecili żeby było łatwe w montażu i oczywiście w miarę porządne.
  6. Co to jest za zawór zaznaczony na czerwono i od czego, jakie spełnia funkcje?? Dochodzą do niego dwa wężyki elastyczne nigdzie nie mogę znaleźć żadnej informacji o nim. http://img263.imageshack.us/img263/1361/1053490697.jpg By hindus126
  7. Witam w moim przypadku wszystko juz się wyjaśniło :lol: . Okazało się ze przyczyna drgań i tych odgłosów było obcięcie lub wykręcenie się jednej z śrub na sprzęgle gumowym tuż za skrzynią po założeniu nowej i dokręceniu reszty wszystko wróciło do normy.
  8. Witam wszystkich od pewnego czasu mam pewien problem z Bunią. Mianowicie podczas jazdy do 75km/h wszystko jest oki a przy 80km/h pojawiają sie i drobne drgania i buczenie do 90km/h powyżej drgania ustają i buczenie, lecz znów zaczynają sie drgania i dziwne dzwięki przy 120km/h do 130km/h powyżej znów jest oki. Dana sytuacja dzieje sie tylko gdy samochodem przyspieszam lub jak zwalniam od 85km/h do 75km/h. Dodam ze opony są w oki bo dopiero co założyłem letnie i tak samo sie dzieje jak i na zimowych. Gdzie można szukać przyczyny co radzicie sprawdzić??
  9. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL11&mospid=47628&btnr=11_2071&hg=11&fg=45 Nr 15 zawór erg u mnie był ostro zabrudzony i wężyki przy okazji wymieniłem o nr 1, 5, 14. Mógł byś sprawdzić czy u siebie w króćcu odmy masz jakąś dyszę lub zwężenie?? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL11&mospid=47628&btnr=11_1382&hg=11&fg=15
  10. Usterka naprawiona okazało się że padła odma odpowietrzenia skrzyni korbowej oraz ze był straszny syf pod pokrywą zaworów. Po wymianie i wyczyszczeniu wszystkiego włącznie z zaworem ERG autko wreszcie jeździ. Ale mam jeszcze jedno pytanko czy mógł by ktoś sprawdzić lub mi powiedzieć czy w króćcu odmy który wychodzi z pokrywy zaworów oryginalnie znajduję się jakaś dysza?? Bo u mnie się znajdowała zmniejszając otwór o większa połowę i mechanik ja wyjął mówiąc ze to nie jest oryginalne i nie powinno tego być.
  11. Trochę buczało na początku tak przy 3 tys obrotów i dalej nie wchodziła na obroty a przeglądając internet stwierdziłem trafna decyzje ze to katalizator ale nie zdążyłem na czas wymienić i jak zapchał cały układ bo się ustawił ukośnie spaliny jakimś cudem poszły na silnik i podnosiły korek od oleju i zaczęło wyrzucać olej w spalinami. Po wymianie katalizatora wszystko się uspokoiło Bunia wkręca się na obroty równo pracuje ale powyżej 4 tys tworzy się ciśnienie w silniku i znów wyrzuca olej przez korek wlewu podnosząc go troszkę zaś na niskich jak sobie pracuje zasysa korek ze są małe trudności żeby go odkręcić. Dziś mechanik doszedł ze są pozamieniane przewody od odmy mianowicie ten od głowicy odmy był podłączony do kolektora ssącego a do odmy co się znajduje w kolektorze było podłączone serwo ale nadal nic się nie zmieniło. Ma ktoś jakieś pomysły co sprawdzić ??
  12. Witam wszystkich mam poważny problem :/ Moja Bunia na wolnych obrotach zasysa korek od wlewu oleju zaś na wysokich robi ciśnienie i go podnosi wyrzucając olej przez niego, Byłem u kilku mechaników i nie wiedzą co to morze być ponieważ odma jest oki i ciśnienie na cylindrach oki. Dodam ze tydzień temu wymieniłem Katalizator ponieważ wcześniej zablokował układ i czy na wolnych czy na szybkich wyrzucało olej przez wlew oleju. Czy to moze być wina podciśnienia i zaworu arg?? Już nie wiem co robić macie jakieś pomysły co sprawdzić czym to może być spowodowane ?? Mój silnik to 1.9 benzyna + lpg :( z 99r
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.