Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam koledzy mam problem z rannym odpalaniem kopci na siwo, na tescie 7 przed odpaleniem pokazuje 36 stopni skazówka temperatury jest lekko uniesiona auto stoi w garazu gdzie temperatura jest około 15 stopni , czy moze to byc czujnik temperatury do wymiany jak tak to gdzie on sie znajduje
Opublikowano
A moze koledzy sprawdzicie rano przed odpaleniem w tescie 7 temperature silnika czy jest wyzsza czy nizsza od temperatury na zewnatrz z obc był bym wdzieczny gdyby ktos odpisał
Opublikowano
Ja sprawdzałem jeszcze w zimie, i tak po mroźnej nocy gdy przyszedłem do auta komputer wskazywał temp na zewnątrz 3 stopnie, a na teście-7 -8stopni. Auto odpaliło bez problemu. U Ciebie obstawiam na zapowietrzającą się pompę wtryskową. Zobacz przy odpalaniu rano czy w przewodach paliwowych idących do pompy nie ma powietrza, lub czy przewody przelewowe na wtryskach nie są uszkodzone.
Opublikowano
Dzieki kolego za odpowiedz z ta pompa moze tak byc ze sie zapowietrza bo przez noc troche nakapie i to wyglada własnie jakby z pompy tylko nie moge zdiagnozowac gdzie wyglada jakby gdzies od strony bloku silnika bo tam jest mokre w wezykach nie ma powietrza ale moze w pompie jest jak przez noc wykapie pewnie pompa do regeneracji :(
Opublikowano
Na początek sprawdź przewody przelewowe na wtryskach, jeśli okażą się szczelne to pewnie pompa jest rozszczelniona, a wtedy najlepiej zrobić kompletną regenerację łącznie z wymianą tłoczka, który prędzej czy później zatrze się na polskim paliwie(chyba, że był już wymieniany).
Opublikowano
Witam koledzy dzisiaj rano sprawdziłem przed odpaleniem wezyki od pompy i nie ma powietrza po odpaleniu tez zadne bable nie szły a problem z odpaleniem został moze to którys z czujników , bo jesli by nie grzały swiece to przy 30 stopniach na zewnatrz zapaliła by normalnie chyba ze sie myle . Pytanie jesli przelewowe beda nie szczelne to czy powinny byc mokre czy nie koniecznie
Opublikowano
Świece grzeją tylko, gdy na zewnątrz jest poniżej 5 stopni. Sprawdź przelewy. Zazwyczaj są mokre, gdy nieszczelne, ale jak są oryginalne, to na pewno już guma się kruszy i wymiana nie zaszkodzi.
Opublikowano
witam koledzy byłem u kolegi na testerze i pokazało taki bład DDE nie łaczy sie z CAM a na koncu tego zdania taki wyraz ''przycisk'' nie mam pojecia o co tu chodzi moze którys z kolegów rozjasni mi w mózgownicy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.