Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Przeszukałem całe forum i w różnych tematach znajduję różne odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie, a mianowicie. Czy gwint śruby trzymającej koło pasowe jest normalny czy lewy. Wiem (Przynajmniej tego dowiedziałem się czytając forum), że w M47N gwint jest normalny, jednak nie wiem jak sprawa ma się z silnikiem M47 - 136KM. Byłbym wdzięczny za jakąś pomoc w tej kwestii.
Opublikowano
Serdecznie dziękuje za odpowiedzi. Dzisiaj wszystko zablokowałem ponownie, unieruchomiłem silnik, złamałem jeden klucz fajkowy i zniszczyłem jedną grzechotkę i dopiero przy trzeciej próbie z naprawdę silnym, masywnym i przedłużonym o jakiś metr kluczem śruba skapitulowała. Tak więc jeszcze raz dzięki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.