Skocz do zawartości

Bicie na kierownicy pomiedzy 80-100km/h


elvit

Rekomendowane odpowiedzi

rozumiem ze zawieszenie masz bez luzów? jakie masz zalozone felgi?

 

 

Felgi M-system, 8 i 9J - proste. Mechanik oglądał zawias i mowi że nie zauważył tam żadnych luzów poza maglem, drążki zdrowe, wsio ok a jednak efekt trzęsienia występuje. Bicie tak jak już wspominałem wyłacznie przy zakresie prędkości 80-100km/h.

Mam delikatny luz na maglu ale to raczej nie powinno wpływac na ten konkretny objaw. Proszę o podpowiedź czego może być to przyczyna i jak rozwiązac ten problem. Codziennie poruszam się po trasie i jazda z przędkością 75km/h na dozwolonej 100 szalenie utrudnia życie nie tylko mi ale i innym użytkownikom :)

Jedyny plus to niższe spalanie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedzi :cool2: Postaram się na weekend wjechać do kolegi na przydomowy kanał i popatrzeć, może faktycznie jest coś wywalone a mechanik to przeoczył.

 

Felgi są oryginalne od Mki także tutaj nie powino być problemu z centrowaniem kółeczek (czytałem wątek o pierścieniach centrujących do felg od innych modeli BMW).

 

Też pomyślałem o oponach. Planuje zakup 4 nowych sztuk i no zobaczymy, być może będzie to strzał w 10!

 

A tak na marginesie w ramach podpowiedzi od starych wyjadaczy poruszających się E32 i E34, co jest najczęstrzą przypadłością tychrze wibracji i ogólnego walenia w zawiasach, co jest nagminną przypadłością, pada najszybciej w naszych autkach i na co należy wzrócić szczegółną uwagę? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka. Mam identyczne objawy w swojej e34. Mam Alumy 17", dwa razy byłem je wyważać i problem tylko trochę się zmniejszył ale nadal drgania występują. Okazało się że mam lekko skrzywioną przednią, prawą felgę. Delikatne uszkodzenie a jakże daje popalić;) może poszukaj tym tropem ;) pozdro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

iemka. Mam identyczne objawy w swojej e34. Mam Alumy 17", dwa razy byłem je wyważać i problem tylko trochę się zmniejszył ale nadal drgania występują. Okazało się że mam lekko skrzywioną przednią, prawą felgę. Delikatne uszkodzenie a jakże daje popalić;) może poszukaj tym tropem pozdro

kolego to ktoś ciulowato wyważał te felgi skoro dopiero teraz nagle się okazało że jedna jest krzywa.. od razu Ci tego nikt nie powiedzial?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta....Jak założyłem letnie, pojechałem sobie wyważyć, bo strasznie biło między 80-110 km/h. Po wyważaniu okazało się że bicie nie ustało, a jedynie zmniejszyło się. Dopiero po drugim wyważaniu pan wulkanizator doszedł do wniosku, że jednego koła nie da się dokładnie wyważyć, bo jest troszkę skrzywiona felga (czego nie widział za 1 razem). Podziękowałem mu już za usługi...Chociaż twierdzi że to jest minimalne bicie, to i tak wydaje mi się że jako doświadczony pracownik powinien od razu mi o tym powiedzieć a nie dopiero kiedy "szukałem" usterki....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo drążek środkowy do wymiany, albo masz felgi nie oryginalne i musisz do nich dokupic tzw. pierścienie centrujące, są to takie plastikowe pierścionki ktore nakladasz na piasta zanim nałożysz felge. U mnie po wymiane wszystkich drążków, zlikwidowaniu luzów pomogło dopiero gdy założyłem te pierścionki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.