Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam pytanie, od jakiegoś czasu jestem posiadaczem 530d z 2000r w automacie. Mam taki problem, auto jest słabe szczególnie jak się rozgrzeje. Do 100 120 km/h jest ok a potem jak bym miał z 2 tony na haku. Zawór egr już czyściłem i nic nie dało. Po podłączeniu pod CDif są następujące błędy: błąd włącznika świateł stopu, błąd wstępnego podgrzewania świec 1. Prosze o odpowiedź bo już mnie nerwica bierze. :mad2:
Opublikowano
Witaj ,jak dajesz mu gazior to jak z ekonomizerem,rośnie na max czy nie?,jak zredukuje to ciągnie do jakichś obr i stop?Troche słabo opisałeś problem,możemy wróżyć.(przepływka,progówka,węzyki podciśnienia,zaworki przy turbo i pod kolektorem,nieszczelny dolot(intercool) i wiele innego.Opisz dokładnie co i jak.POzdr
Opublikowano
Witaj ,jak dajesz mu gazior to jak z ekonomizerem,rośnie na max czy nie?,jak zredukuje to ciągnie do jakichś obr i stop?Troche słabo opisałeś problem,możemy wróżyć.(przepływka,progówka,węzyki podciśnienia,zaworki przy turbo i pod kolektorem,nieszczelny dolot(intercool) i wiele innego.Opisz dokładnie co i jak.POzdr

 

 

 

Dokładnie tak jak piszesz. Ekonomizer na maxa i jak zredukuje to raczej max 3000obr prędkość 100-120 km/h a więcej to trzeba czekać i czekać. Powaga wyprzedzanie tym autem to katorga.Znalazłem na forum temat odnośnie egr zaworu. Wyczyściłem go. Nic nie zmieniło, Wymieniłem filtr odmy; fakt był w zawalony; nadal to samo. Auto było sprowadzone z Włoch wymieniłem wszystkie filtry i olej, filtry poszły oryginalne z serwisu a olej był wlany castrol EDGE 5w40.

Opublikowano

Podepnij pod kompa i sprawdz wskazania pompki progowej,mam dużaśne podejżenia że nie daje odpowiedniego ciśnienia do filtra itd. przez co bunia nie ma owsa i słabo wkręca pow. 3tysiaków---ja tak miałem kiedyś :twisted:

Progówka ma dawać w okolicy 4barów(i więcej) do filtra,jak masz około 3 i poniżej to tak się będzie działo.Najważniejsze to pierwsze stadium jest,potem przestanie odpalać od strzała :norty: POzrd i gryż to co kazałem,jak nie to pomyślim szybko co dalej :cool2:

Opublikowano
wymieniam przewody podciśnienia wszystkie bo są popękane. Dawno tam nikt nie zaglądał. Dam znać co będzie dalej. :mad2:
Opublikowano
wymieniam przewody podciśnienia wszystkie bo są popękane. Dawno tam nikt nie zaglądał. Dam znać co będzie dalej. :mad2:

Spróbuj jeszcze odpiąc wtyczke przepływki,na chwile zaślepić EGR(przewodzik podciśnienia zaslep) i zobaczysz czy jest poprawa.Warto sprawdzić też jak siłowniczek przy turbinie(ktoś niech odpali bunie a ty patrz na siłowniczek czy chodzi góra-dół)czy zmienia ustawienie łopatek??Daj znać,POzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.