Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Panowie mam problem ze swoim autem, do dnia dzisiejszego nie miałem z nią żadnych problemów. Od kilku tygodni z żoną zaobserwowaliśmy problem przy ruszaniu auta, silnik dawał oznaki jakby dawało sie za mało gazu przy ruszaniu w konsekwencji czego chciał gasnąc, było to tylko przy ruszaniu. Wiadomo dając nienaturalnie wiecej gazu problemu nie było. Dzis żona zatrzymała sie na krzyżówce po czy czym "strzeliła kangura" auto zgasło i pojawił się problem. Auto juz nie odpaliło sprawdziłem przy filtrze paliwo i przy zapłonie normalnie podaje. Chciałbym sie dowiedziec czy ktoś może miał podobny przypadek i zna rozwiązanie tego problemu, z góry dziękuje i pozdrawiam

BMW - bedzie sie działo !!
Opublikowano
Też tak mi sie wydawało ale chciałem się upewnić. Powiedz, bo rozmawiałem z kolegą który mnie nastraszył, ze wymontować pompę do sprawdzenia to pikuś ale ponoć później jest jakiś problem z jej wmontowaniem, czy słyszeliście tego typu opinie ??
BMW - bedzie sie działo !!
Opublikowano
a co do podłączenia kompa to jutro będzie badana - napisze oczywiście co i jak
BMW - bedzie sie działo !!
Opublikowano
A wiec po podpięciu kompa.... nie czyta obrotów na pompie, sterownik pompy wymontowany i oddany do naprawy
BMW - bedzie sie działo !!
Opublikowano
nie lepiej od razu robić komplet tzn tłoczek i wszelkie uszczelnienia pompy ... a co jeśli przycierający się tłoczek spowodował przepalenie tranzystora????

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
a powiesz czy te zabiegi dokonam bez demontażu pompy ??
BMW - bedzie sie działo !!
Opublikowano

tych operacji nie ma możliwości wykonać bez demontażu pompy (z tym tłoczkiem) ...

Z montażem jak i demontażem pompy vp44 nie ma nic strasznie trudnego, TIS opisuje to krok po kroku a w razie wątpliwości jak byś zabierał się za tą pompę to pisz na PW to pomogę bo przerabiałem temat.

Pozdrawiam

Opublikowano
panowie a podesłałby kto opis techniczny jak krok po kroku to wykonac ??
BMW - bedzie sie działo !!
Opublikowano
Witam, dzis przy oglądaniu wszystkich elementów, przed rozpoczęciem montowania sterownika zobaczyłem sparciałą i skruszoną izolacje przewodów miedzy sterownikiem a elektrozaworem na pompie i tak sobie myśle, czy zwarcie to mogło spowodować uszkodzenie tranzystora w sterowniku pompy, teraz te przewody zostały zarobione i jutro bedzie końcowy montaz. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
BMW - bedzie sie działo !!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.