Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam takie pytanie jakieś 3 miesiące temu wymieniłem przepływomierz na magneti marelli (jeden kolega z forum kupił i chwalił a ja głupek posłuchałem :mad2: ) i teraz tak po wymianie zaczął się temat falowania obrotów czy zbieg okoliczności wątpię, i teraz chciałem uzyskać informacje 100 procentową..

 

1. Czy dojeżdżając do skrzyżowania ronda na luzie powinna dźwigać się wskazówka ekonomizera? U mnie idzie do góry

2. Wczoraj jechałem 4 bieg pedał w podłodze prędkość coś 160 obroty z 4.5 nie pamiętam dokładnie i stop nie chciał już za bardzo iść dopiero jak 5 wrzuciłem przyspieszał

3. Na jakim biegu bym nie przyspieszał przy 4 tys jest chwila zastanowienia po czym motor przyśpiesza dalej na starym boschu tego nie było

4. Predkośc 80 wrzucam 4 bieg pedał w podłogę ale wskazówka nie idzie do 20 czy po za wskakuje na 18,5 -19 od święta ale to przy wiekszych predkosciach wejdzie łaskawie na 20 ale nigdy jeszcze nie widziałem żeby poszła poza.

Opublikowano
moge Ci pomoc do pierwszego pytania, u mnie jak dojezdzam do skrzyzowania na luzie z predkoscia np 40km/h wskazowka prawie lezy potem zaczyna sie podnosic ,az podnosi sie do poziomu okolo 8l , ale wtedy gdy juz prawie stoje , mysle ze jest to normalne zachowanie , a co do przeplywomierza na kazdym biegu powinno Ci wskakiwac na 20l , procz na 5 :)
Opublikowano

tez tak mam ze przy zwalnianiu unosi się wskazówka i dopiero po zatrzymaniu opada do zera, a nie masz efektu dziwnego w postaci bujania się jakby w trakcie przyspieszania ?

tzn jakby ciągnie lekko delikatniej ciągnie i znowu mocniej ciągnie ?

Opublikowano
tez tak mam ze przy zwalnianiu unosi się wskazówka i dopiero po zatrzymaniu opada do zera, a nie masz efektu dziwnego w postaci bujania się jakby w trakcie przyspieszania ?

tzn jakby ciągnie lekko delikatniej ciągnie i znowu mocniej ciągnie ?

 

Tzn jak wcisnę pedał w podłogę na 4,5 biegu to tak jakby go zalewało odejmę pedał i czuć na plecach że zaś ciągnie, a co do przepływki to na starym boschu mi się wskazówka nie dźwigała.. jakbym wiedział że da się ominąć sondy jakoś programem oszukać je to wywaliłbym też katalizator..bo coś czuje że będzie przypchany przy takich przebiegach jak my mamy a rzadko kiedy w małej benzynie jest to poniżej 200 tys mówie o 1.9 105 km to i tak nie istnieje może zajmował się ktoś tym tematem mówie tu o sprawach sond?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Dołączam kolejne pytanie, nr oryg przepływomierza bosch do mojego silnika ma nr inne niż wychodzi teraz, czy po kupnie trzeba robić reset kompa lub jakąs adaptacje pamietam post roger-nysa który pisał (chodziło o diesle) że wychodziły przepływki z innym nr bo producent dostrzegł wade i poprawił go ale po wymianie była konieczna adaptacja, bo ona była już pod nowszy soft
Opublikowano
Odpowiem i tutaj :D Podjedź do kogoś kto ma DIS-a niech Ci sprawdzi przepływomierz w tym programie. Nie mam na myśli sprawdzenie danych live data i własną interpretację, ale konkretny test, który da Ci odpowiedź czy przepływka działa tak jak trzeba w każdym zakresie obrotów. Poza tym, jeśli BMW przewidziało reprogramację po wymianie to podczas tego testu na pewno zostaniecie o tym poinformowanie przez DIS-a. Jak nie DIS to TIS na pewno zawiera informację o tym czy trzeba reprogramować po wymianie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.