Skocz do zawartości

e39 kilka pytan.


pysiu82

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie moja bunia jakas pechowa chyba jest :) mianowicie po problemach z przeplywomierzem, czujnikami walka rozrzadu i walu korbowego, dziurze w gumie od przeplywomierza wydawalo mi sie ze wszystko jest ok ale nie :( po trasie lub bardziej dynamicznej jezdzie po zgaszeniu silnika swieci sie lampka smarowania na pomaranczowo ponowne przekrecene kluczyka zalatwia sprawe - wyczytalem ze to jest informacja ze nalezy dolac oleju ale sprawdzalem stan i wydaje mi sie ze jest ok (srodek po miedzy rowkami), kolejny problem jest taki ze czasami szczegolnie gdzy silnik jest zimny obroty mi sie "zawieszaja" tzn staja tak na 1100-1200 obrotow dodam troszke gazu i czasem to pomaga czasem na 900 sie "zawiesza" ale wtedy nic nie pomaga tylko czekac :( - nie jest to ssanie bo nie zawsze sie to dzieje bardziej wyczytalem ze to silniczek krokowy moze byc... dziekuje za odpowiedz.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lampka mówi (po wyłączeniu silnika), że poziom oleju jest za niski, żebyś się nim zainteresował. Jak świeci podczas jazdy, to znaczy, że masz się tym zainteresować TERAZ!, a jak świci czerwona odpowiedzialna za ciśnienie oleju, to znaczy, że masz przechlapane :mrgreen: Skoro olej jest w normie, może trzeba po prostu czujnik wymienić, lub sprawdzić jego wiązkę.

Co do zawieszania się obrotów, to trzeba iśc na kompa i sprawdzić przepływkę i sondy lambda. Co do silniczka krokowego, to słyszałem w warsztacie, że jest, a na forum, że E39 go nie ma. Różne zdania, nie wypowiadam się zatem. A jak wygląda kwestia spalania? Czytałęm, że czasem jakiś wężyk jest nieszczelny i w tedy różne rzeczy się dzieją, w tym z obrotami i spalaniem.

Nie przejmuj się, ja w swojej po zakupie wymieniłem już większość sprzętu i osprzętu, a cały czas wisi mi lista "dopieszczanie". Sprawdź samochód w dobrym warsztacie, a dostaniesz listę (choć czasem serce boli, jak się ją widzi) do zrobienia. :cool2:

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lampka swieci sie tylko po zgaszeniu silnika i to nie zawsze (jaki powinien byc stan oleju na bagnecie?? :) ) co do obrotow to przeplywke mialem wsadzona nowa ale wyskakiwal blad o2 sensor wiec mechanik powiedzial ze przeplywka(zamiennik moze nie dogadywac sie z sonda) zminilem na stara i git (przeplywka zostala wymieniona bo mechanik nie zaowarzyl dziury w przewodzie :) ) natomiast te obroty mnie martwia jak na kompie bledow nie pokarze to gdzie szukac przyczyny?? dzieki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lampka swieci sie tylko po zgaszeniu silnika i to nie zawsze (jaki powinien byc stan oleju na bagnecie?? :)

W połowie skali pysiu, :lol: no co ty nie wiesz--zmień czujnik jeżli masz stan jak trzeba.Jeżeli chodzi p te obroty,to powiem ci tyle że w lagunie pomogło przeczyszczenie przepustnicy,ale w bunii nie jestem na 100% pewny.Laguna też wariowała jak zachamowałem,albo na krzyzówce,przeczyscił mech i gitara jak ręką odjął.POdejzewał też krokowca ale w póżniejszej kolejności.Tez słyszałem że jest i nie jest krokowiec w bunii--kwesia sporna,ja nie chce zamącić.POzdr

post 8.06.2010, 12:01

- no więc …. powodem była nieszczelność czujnika ciśnienia bezwzględnego (uszkodzony oring przy wyciąganiu czujnika) – ponoć ma on wpływ na ustalanie składu mieszanki i może z stąd te wahania obrotów. Czujnik wymieniony na zamiennik – autko śmiga. Na komputerze dodatkowo wyskoczył błąd potencjometru przepustnicy, – ale że po wymianie czujnika ciśnienia autko ciągnie aż miło , został wykasowany i na razie mam jeździć aż coś zacznie się dziać.

--TAK BYŁO W Lagunie u kolegi

Pysiu a może nadal gdzieś masz nieszczelność z lewym powietrzem?????

BezpiecznyMocnyWygodny

Foteczki: Moja Bunia 525d-KLUB // Galeria Moja z Forum

GG36122033/TEL.722-22-99-00/ dani3011@interia.eu

http://www.motostat.pl/user_images/36127/icon1.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja bym dolał dosłownie kapkę oleju :) moja poprzednia e34 z bogatszymi zegarami pisała do mnie listy miłosne kiedy było ok 1/2 stanu dolewałem dosłownie tyle co kot napłakał i było spokój. Z drugiej strony jednak producent BMW przewidział do silnika 2.0 bynajmniej M52 6.5l oleju i tyle się leje :) nie 3l. U mnie stan max i z kontrolkami nie mam problemu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.