Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

od 60 tyś. km. jestem szczęśliwym użytkownikiem BMW 520i E28 z 1987 roku. Od kilku dni mam problemy z urochomieniem zimnego silnika (praktycznie nie sposób "zapalić") a gdy już "złapie" to obroty najpierw sięgają 1500-1800/min. potem spadaja prawie do zera - to dwa/trzy oboty wału - i ponownie w rosną do 1500. Dzieje sie tak kilka razy aż za którymś powtórzeniem silnik gaśnie.

Poradźcie coś proszę niedoświadczonemu "mechanikowi" !

Opublikowano

Witam.

Niewiem jaki masz motor już na motroniku czy jeszcze na L-jetronic-u jeśli ten drugi to przyczyną może być fałszywe powietrze oczywiście na dolocie.Czy motor jest zgazowany? jeśli tak to napisz.

Pozdrawiam.

Opublikowano
Gaz zainstalowałem zaraz po zakupie samochodu i do tej pory był spokój. Ciagnął mi fałszywe powietrze, bo miałem popękaną gumę łączącą przepływomierz z kolektorem. Gumę wymieniłem; połączenia są szczelne.
Opublikowano

Jest już OK. Sytuację zmieniło dotankowanie paliwa (jako, że autko zagazowane to miałem permanentnie rezerwę w stanach dolnych) oraz poprawienie przyłączy elektrycznych do pompy paliwa, które były w nienajlepszym stanie.

Oto jak błache sprawy mogą napsuć nerwów.

Dzięki za pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.