Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ;]

Kupiłem ostatnio BMW z silnikiem 2.0 24v na Vanosie. Z tego co wiem to pierwotnie był w niej silnik 1.8 lecz został przełożony. W samochodzie nie chodzi wspomaganie, nie było słychać pompy lecz gdy dolałem płynu to zaczęło tryskać na wszystkie strony. Na wszystkich schematach w pompach są tylko 2 śruby do których przyłączone se 2 węże a w mojej jest 3 otwór na śrubę niedaleko kola pasowego z którego najprawdopodobniej tryska płyn. Węże do wspomagania chyba są podłączone prawidłowo ( z tego co znalalzem w internecie). Co to może być?? Podobna pompa od innego auta? Wystarczy zaślepić ten otwór i wtedy ciśnienie pójdzie na waz tłoczny czy przełożyć waz tłoczny do tego otworu a tamten w którym był zaślepić? Moze miał już ktoś podobne doświadczenie? Jak to wygląda w waszych bmw?? Proszę o pomoc ;]

Opublikowano
Jeżeli pompa ma trzeci otwór to jest pompa od auta z NIVO (automatyczne poziomowanie nadwozia ) i pod ten otwór podłączony powinien być przewód do nivomatu zaślep ten otwór śrubą i będziesz miał po kłopocie.Chyba ,że twoja bmka też ma nivo sprawdż czy od tylnych amortyzatorów idą jakieś przewody. Swoją drogą pompy od aut z nivo są trwalsze od zwykłych pomp wspomagania.
Opublikowano
Zdaje sie ze nie bylo nivo w 3kach, dopeiro w 5kach, ja bym powiedzial ze na 10000000000000000% kolega nivo w swojej 3 nie ma, wiec pozostaje zaslepic otwor.
Opublikowano
Dzięki za podpowiedzi. Być może ten silnik jest z 5 wyposażonej w NIVO bo o ile wiem to w 3 i 5 były te same silniki. W najbliższych dniach zaślepię ten otwór i zobaczymy co się będzie dziać, jednakże wątpię żeby pompa była całkiem sprawna ponieważ w zbiorniczku po zakupie nie było wogole oleju. Jak się z tym uporam to napisze na forum co wyszło ;]
Opublikowano
Zaślepiałem otwory w pompie z nivo i nie wyrwało a już 3 lata jeździ. Tylko ja śrubę nasmarowałem klejem do aluminium i porządnie dokręciłem ale nie odpalałem przez 12 godzin no i gwint na śrubie i pompie był idealny.
Opublikowano
Zaślepiłem tą śrubę porządnie, ale prawdopodobnie wywaliło olej simmeringiem od koła pasowego. Chyba kupie pompę bez nivo i zobaczę czy kolumna jest oki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.