Skocz do zawartości

[E81/E87]Wlałem olej napędowy do benzyny


bmw555

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam BMW 116i 2005 rok i przez przypadek wlałem olej napędowy do benzyny, silnik zgasł i nie chce odpalić a na wyświetlaczu pojawiła mi się czerwona kierownica z kłódką. Czy bardzo mogłem uszkodzić silnik? Co należy zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto zajrzeć do innych wątków takich jak "WITAM", "POPRAWNE TYTUŁOWANIE WĄTKÓW" i tym podobne ...

Poprawiłem twój temat zgodnie z regulaminem i zostawiam otwarty, nastepnym razem będę zamykać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

delikatnie zwracam uwagę na formę WLAŁEM - mamy tu niezbity dowód na to, że wbrew obiegowym i chętnie powtarzanym przekonaniom nie działanie takie nie jest wyłącznie domeną kobiet :mrgreen:

pozdrawiam i życzę autorowi wątku jak najmniejszych uszkodzeń

paulina

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to wlałeś tą ropę czy nie? bo się pogubiłem...a czerwona kłodka na wyświetlaczu wskazywała na problem z CAS elektroniczną blokadą kierownicy/ zapłonu. zarówno padnięta pompa jak i złe paliwo zapaliłyby żółty symbol silnika, razem z kontrolką na zegarach tego samego typu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten mechanik to jakis Kaszpirowski jest że zasugerował Ci że pomyliłeś pompy na stacji benzynowej a Ty w to uwierzyleś i nadal mu wierzysz - potwierdzam słowa H_A_R_T-a - ja miałem problemy z przewodem przelewowym w baku przez co pompa nie podawała paliwa to wyświetlała się żółta kontrolka silnika
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To znaczy, że autor ma nie tylko problem z pompą, ale też moze być problem z blokadą kolumny kierownicy.

Staraj się zostawiać kierownicę prosto, nie skęconą, jak wyciągasz kluczyk. Może to mit, ale ja nie mam problemu z tym :)

Więcej w tym wątku: viewtopic.php?f=70&t=146737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To znaczy, że autor ma nie tylko problem z pompą, ale też moze być problem z blokadą kolumny kierownicy.

Staraj się zostawiać kierownicę prosto, nie skęconą, jak wyciągasz kluczyk. Może to mit, ale ja nie mam problemu z tym :)

Więcej w tym wątku: viewtopic.php?f=70&t=146737

 

 

Kolego z tym zostawieniem prosto kierownicy to masz race.... wtedy łatwiej wciągnąć bawarie na lawete :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Więc ropy nie wlałem "Mechanik" taką diagnozę postawił wąchając korek od wlewu hehehe, auto jeszcze w naprawie :) czeka na finał wtedy powiem co i jak

 

to wlałeś tą ropę czy nie? bo się pogubiłem...a czerwona kłodka na wyświetlaczu wskazywała na problem z CAS elektroniczną blokadą kierownicy/ zapłonu. zarówno padnięta pompa jak i złe paliwo zapaliłyby żółty symbol silnika, razem z kontrolką na zegarach tego samego typu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.