Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam BMW 116i 2005 rok i przez przypadek wlałem olej napędowy do benzyny, silnik zgasł i nie chce odpalić a na wyświetlaczu pojawiła mi się czerwona kierownica z kłódką. Czy bardzo mogłem uszkodzić silnik? Co należy zrobić?

Opublikowano
A długo działał ten silnik? Bo może do silnika dostała się tylko benzyna która była w układzie a jakiś czujnik po prostu wyczuł niewłaściwe paliwo. Ale być może się myle.
Opublikowano

delikatnie zwracam uwagę na formę WLAŁEM - mamy tu niezbity dowód na to, że wbrew obiegowym i chętnie powtarzanym przekonaniom nie działanie takie nie jest wyłącznie domeną kobiet :mrgreen:

pozdrawiam i życzę autorowi wątku jak najmniejszych uszkodzeń

paulina

Opublikowano
dziękuję wszystkim za odpowiedzi oleju napędowego nie było w zbiorniku to mechanik się pomylił ogólnie padła pompa paliwa :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
to wlałeś tą ropę czy nie? bo się pogubiłem...a czerwona kłodka na wyświetlaczu wskazywała na problem z CAS elektroniczną blokadą kierownicy/ zapłonu. zarówno padnięta pompa jak i złe paliwo zapaliłyby żółty symbol silnika, razem z kontrolką na zegarach tego samego typu
Opublikowano
ten mechanik to jakis Kaszpirowski jest że zasugerował Ci że pomyliłeś pompy na stacji benzynowej a Ty w to uwierzyleś i nadal mu wierzysz - potwierdzam słowa H_A_R_T-a - ja miałem problemy z przewodem przelewowym w baku przez co pompa nie podawała paliwa to wyświetlała się żółta kontrolka silnika
Opublikowano

To znaczy, że autor ma nie tylko problem z pompą, ale też moze być problem z blokadą kolumny kierownicy.

Staraj się zostawiać kierownicę prosto, nie skęconą, jak wyciągasz kluczyk. Może to mit, ale ja nie mam problemu z tym :)

Więcej w tym wątku: viewtopic.php?f=70&t=146737

Opublikowano
To znaczy, że autor ma nie tylko problem z pompą, ale też moze być problem z blokadą kolumny kierownicy.

Staraj się zostawiać kierownicę prosto, nie skęconą, jak wyciągasz kluczyk. Może to mit, ale ja nie mam problemu z tym :)

Więcej w tym wątku: viewtopic.php?f=70&t=146737

 

 

Kolego z tym zostawieniem prosto kierownicy to masz race.... wtedy łatwiej wciągnąć bawarie na lawete :)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Więc ropy nie wlałem "Mechanik" taką diagnozę postawił wąchając korek od wlewu hehehe, auto jeszcze w naprawie :) czeka na finał wtedy powiem co i jak

 

to wlałeś tą ropę czy nie? bo się pogubiłem...a czerwona kłodka na wyświetlaczu wskazywała na problem z CAS elektroniczną blokadą kierownicy/ zapłonu. zarówno padnięta pompa jak i złe paliwo zapaliłyby żółty symbol silnika, razem z kontrolką na zegarach tego samego typu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.