Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ostatnio robiłem remnont, uszelka pod głowcą i nowa głowica. Gdy wszystko złożyłem do kupy, bemka nie chce sie wkręcać na obroty i kulawo chodzi na wolnych obrotach. Z rozrządem próbowalem już ze 100 razy go przestawiać, zmieniałem świece(to samo), wydaje sie że wszystko jest podłączone jak trzeba! Proszę o pomoc, może ktoś tak już miał albo wie co to może być...
Opublikowano

Skąd wiesz że wałki dobrze ustawiłeś??? Zaznaczałeś np farbka cechy żeby wszystko wróciło na miejsce?

 

Nagraj filmik jak pracuje silnik.Tylko nie taki 5 sec.

http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Jesli chodzi Ci o podcisnienie z kolektora do wtryskow, z krokowego duze podcisnienie do kolektora tez podlaczylem.. Kostka przy grodzi w kolektorze tez wpieta. .
Opublikowano
Sprawdź ciśnienie teraz na cyl. A jak coś to zapal silnik i zacznij odpinać cewki .W ten sposób sprawdzisz czy przypadkiem jakiś cyl nie pracuje
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Kurde zrobilem jak mowiles i wyszli mi ze na 6 garze nie chodzi, reszta ok! Zmierzylem cisnienie to wlasnie na tym garze nie ma cisnienia. . Co moze byc? ?? A uszcseleczka pod glowi nowa itp.
Opublikowano
Możliwe że skrzywione zawory
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Przy demontażu wałków rozrządu popychacze zaworowe rozprężają się i napełniają olejem. Może któryś się zablokował i podpiera któryś zawór na 6 cylindrze.
Opublikowano
Ja bym ustawił wał w GMP dla 6 cylindra, tak żeby zawory były pozamykane i przez otwór od świecy wpuścił sprężone powietrze. Jeżeli któryś zawór będzie uchylony to będziesz słyszał uciekające powietrze przez kolektor ssący lub wydech. Jeżeli powietrze będzie wyraźnie uciekać przez zawory to albo trzymają popychacze, albo są skrzywione zawory. Jeżeli zdemontujesz wałki i układ się uszczelni, to winny będzie popychacz, ale jeżeli nadal będzie nieszczelność, to chyba czeka cię demontaż głowicy i wymiana uszkodzonych zaworów.
Opublikowano
Sprawdzalem tez czy nie przypiekly sie pierscienie, wlalem oleju do cylindra i uklad sie nie uszczelnil czyli cos u gory nie trzyma wiec pierscienie raczej nie. A jak odblokowac popychacz? Poprostu zdjac walki i zamontowac od nowa? :?:
Opublikowano
Mało prawdopodobne ale mogło coś podlecieć miedzy zawór i go zablokować,Na bank problem siedzi w głowicy. Tu prędzej chodzi o zawór a nie popychacz
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Musisz być pewien że krzywki wałków rozrządu nie wciskają zaworów, bo GMP może być w fazie przepłukania lub fazie zapłonu. Jeżeli krzywki będą do góry, a zawory i tak będą nieszczelne to tak być nie może.
Opublikowano
Co tu dużo spekulować ...gacie w dół...tzn głowica do ściągnięcia
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Spoko , zrobilem . Były krzywe zawory wydechowe na 6 garze. Wymienilem , poskladalem wszystko . Odpalilem , ładnie chodzi ale teraz slabo mi sie wkreca na obroty i jest starszy muł... Od 4 tyś obrotow lepiej sie wkreca ale i tak muł . Co myslicie? Rozrzad zle ustawilem?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.