Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, czy może ktoś napisać co daje uaktualnienie softu do nowszej wersji.

Jakie są zmiany , czy jest sens płacić serwisowi kasę .

BMW E60 525dA 2004r.

Opublikowano

Podłączę się - właśnie czy to coś daje ??? Ostatnio jak rozmawiałem z serwisem taką usługę proponowali.

E60 530iA 2004 rok ....

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
Dla mnie najwieksza rżonica po zmianie to dużo plynniejsza praca skrzyni w trybie recznym i automatycznym wczesniej czasem szarpała. I nie była to kwestia adaptacji która kasowałem przed zmiana oprogramowania. Teraz to czasem tak zmienia podczas wolnego przspieszania że tylko widać to na obrotomierzu
Opublikowano
Dla mnie najwieksza rżonica po zmianie to dużo plynniejsza praca skrzyni w trybie recznym i automatycznym wczesniej czasem szarpała. I nie była to kwestia adaptacji która kasowałem przed zmiana oprogramowania. Teraz to czasem tak zmienia podczas wolnego przspieszania że tylko widać to na obrotomierzu

 

Mówimy o zmianie softu skrzyni? Bo moja tak w sumie działa nieźle aczkolwiek zdarza jej się czasem jakiś odchył od normy - chętnie bym z update'u sotfu skorzystał. Czy mogę gdzieś sprawdzić jaki mam obecnie (np. w ukrytym menu)?

Też robiłem adaptację skrzyni ale raczej nie miało to żadnego wpływu na pracę skrzyni.

Autko E60 530d 2004 - przeglądając historię i znając pierwszego właściciela, jestem prawie pewien że żadnych update'ów nie robił.

Opublikowano

A powiedzcie mi czy to możliwe - bo ja usłyszałem w ASO od pracownika że nie dają gwarancji na update softu (mowa była o ewentualnych uszkodzeniach systemu lub niesprawnych elementach po programowaniu) - podyktowali to tym że auto już jest po gwarancji.

Więc spytałem czy moje auto to królik doświadczalny - to Pan wyraźnie się skrzywił ;)

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
Nie do końca rozumiem dlaczego dookoła programowania robią takie wielkie halo, mi osobiście podczas programowania padł moduł silnika(nie wyłączyłem automatycznych aktualizacji i mi sie windows zresetowal) Po wlaczeniu zaplonu pompa paliwa pracowala bez przerwy, silnika nie dało się odpalić, w idrive masa bledow itp. Wlaczylem ponownie programowanie i poszedl dalej, wszystko się zaprogramowało. Drugi moduł który się wysypał to MULF, jest do niego dosyc duzy flash a takie programowanie przez obd idzie bardzo wolno i jest niezbyt stabilne, mulf powinien byc programowany poprzez zlacze optyczne. Więc musiałem probować z 4 razy, ale w koncu udało sie zaprogramować, i wszystko działa. Więc skoro takimi półśrodkami można to zrobić, to naprawde nie rozumiem dlaczego tak do tego podchodzi serwis który ma niby wiedze i wsparcie techniczne producenta. Z tego za zauważyłem te sterowniki w bmw są mądrze zrobione. Jest odzielny modul komunikacyjny, który pracuje niezależnie od tego czy zasadniczy program sterownika jest porawny czy nie, Coś a'la bios w komputerze,niważne jak by się nie namieszało z windowsem, zawsze można zainstalować go od nowa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.