Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam.

mam male pytanko.

chodzi o to ze czasami po jakiejs trasie jak juz silnik jest zagrzany, po zatrzymaniu sie czuje w kabinie spalony olej

tak jakby gdzies byl wyciek i kapal na kolektor badz rure.

\jakis miesiac moze dwa temu wymienialem uszczekle pod pokrywa zaworow gdyz z niej faktycznie cieklo.

po wymianie wyciek ustal juz nie widac wyciekow ale smrodek spalonego oleju zostal. oistatnio podnioslem maseke i zauwazylem nawet dymek z okolic kolektora

moje pytanie czy moze byc tak ze olej ktory skapal na kolektor wczesniej jeszcze sie nie wypalil czy jest jakis inny wyciek jak tak to gdzie go szukac?

skad moze kapac na cos rozgrzanego ze az czuc w kabinie???

Opublikowano
najlepiej umyc silnik z wyciekajacego oleju i wtedy bedzie jasnosc czy gdzies faktycznie jeszcze leci czy to tylko nie spalone resztki ktore sciekaja na kolektor
Opublikowano
Mam coś podobnego. Jeszcze nie robiłem ale na 90% cieknie spod dekla klawiatury. Ścieka wtedy prosto na kolektor i stąd smrodek. U mnie ciężko to zobaczyć bo wilgotno jest tylko od strony kabiny. Sprawdziłeś dobrze czy dalej nie leci?
Opublikowano
tak jak mowisz ciezko zobaczyc od strony kabiny. ale przed wymiana uszczelki pod pokrywa zaworow olej wyciekal po calej dlugosci uszczelki teraz jest sucho bynajmniej z przodu silnika, musze jeszcze wymienic odme bo moze zapchana i gdzies wywala olej.
Opublikowano
najlepiej umyc silnik z wyciekajacego oleju i wtedy bedzie jasnosc czy gdzies faktycznie jeszcze leci czy to tylko nie spalone resztki ktore sciekaja na kolektor

 

 

Jak wlasnie jest z tym myciem...? Mozna normalnie, czy nie bedzie problemow po mocniejszym zalaniu go woda? :-?

Opublikowano
najlepiej umyc silnik z wyciekajacego oleju i wtedy bedzie jasnosc czy gdzies faktycznie jeszcze leci czy to tylko nie spalone resztki ktore sciekaja na kolektor

 

 

Jak wlasnie jest z tym myciem...? Mozna normalnie, czy nie bedzie problemow po mocniejszym zalaniu go woda? :-?

Wystarczyła chwilka :search: viewtopic.php?f=72&t=111607&p=788968&hilit=mycie+silnika#p788968

Opublikowano
Trzeba nabyc specjalny plyn do mycia silnikow bo bez niego nie ma co sie meczyc. Spryskac zimny silnik i zaczekac chwilke az srodek rozpusci olej i wtedy splukac ciepla woda nie koniecznie pod jakims ogromnym cosnieniem. Ja uzylem cisnienoiowego spryskiwacza do kwiatow i dalo rade! Teraz juz nie czuc spalenizny. A jesli chodzi o jakies problemy z silnikien po kompieli to oprocz przez chwile piszczacego paska wieloklinowego nic nie zaobserwowalem :D
Opublikowano
tak jak mowisz ciezko zobaczyc od strony kabiny. ale przed wymiana uszczelki pod pokrywa zaworow olej wyciekal po calej dlugosci uszczelki teraz jest sucho bynajmniej z przodu silnika, musze jeszcze wymienic odme bo moze zapchana i gdzies wywala olej.

Odma jest z drugiej strony (pod kolektorem dolotowym) a tam nie jest tak gorąco żeby smażyło olej. :| Może jeszcze wypalają się resztki które rozchlapały się wzdłuż kanału w którym leci wydech. :roll:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.