Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Chłodnica oleju jest z lewej strony a powietrza z prawej więc wniosek nasuwa się sam. Sprawdż szczelność weży powietrza ewentualnie chłodnica oberwała i jest nieszczelna. Cokolwiek by to nie było to jest nieszczelnośc i auto traci na mocy
  • 1 rok później...
Opublikowano
Chłodnica oleju jest z lewej strony a powietrza z prawej więc wniosek nasuwa się sam. Sprawdż szczelność weży powietrza ewentualnie chłodnica oberwała i jest nieszczelna. Cokolwiek by to nie było to jest nieszczelnośc i auto traci na mocy

 

To zależy jak patrzeć....jak od środka auta to owa chłodnica jest po prawej.

 

Apropo tejże chłodnicy...jako że miałem wycieki (oleju z automatu) właśnie z prawej strony czyli pod chłodnicą oleju, dzisiaj sie do niej dobrałem. Wytrachałem ją na wierzch i po większych oględzinach nic nie znalazłem oprócz....tego co jest na fotce. Nie mam pojęcia co to jest, wygląda jak jakiś zawór bezpieczeństwa. I mam podejrzenia że to właśnie on cieknie. Czy kiedykolwiek sie spotkaliście z tym "czymś"? Miał może ktoś ten sam problem? Nie podejrzewam żeby się gdzieś rozszczelniła sama chłodnica.

Tak czy siak udam sie z nią do serwisu żeby mi ją jakoś sprawdzili i dowiem sie co to za ustroicielstwo to "coś". Ewentualnie jeszcze jedno wchodzi w rachube.....oring na tej czarnej zaślepce.

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img329.imageshack.us/img329/5715/dscf0913fs9.jpg

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Plamy oleju ?

 

Z chłodnicy cieknie płyn a nie olej .

 

 

Jeśli nie zauważyleś zużycia oleju silnikowego na bagnecie to :

Ja typuję ktoryś z weży wspomagania się rozszczelnił .

Sprawdź zbiornik wspomagania - ile tam jest płynu zapisz na kartce porównaj po kilky dniach .

 

pozdro

Mario

Opublikowano
Tak plamy oleju....bo tu chodzi o chłodnice oleju od skrzyni automatycznej a nie od wody (płynu). A plamy się robią dokładnie pod tą chłodnicą. A co do wspomagania...wymieniłem wszystkie objemki...bo ciekło na każdej.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
mam to samo , myslalem ze walnieta chlodnica ale moze jest dobra a leci gdzies złączenia albo wezy nie mam kiedy tego sprawdzic ale tez wycieki mam po dluzszej jezdzie .nieduze ale sa
Opublikowano
No ja już mam temat prawie z głowy....dałem chłodnice oleju do sprawdzenia. Gościu powiedział że jest nieszczelna na jednym z "żeberek". Już zamówiona nowa w serwisie.....250 €. Wole nową bo chociaż sie nie będe zastanawiał czy nie kupie następnej jakiejś trefnej....albo że po stu albo dwustu kilometrach i ta się rozszczelni.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.