Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegów. Może znajdzie sie ktoś na forum kto miałby pomysł do czego może służyć dodatkowy kabel przyłączony do wiązki od licznika? W samochodzie ktoś coś majstrował i zostawił po sobie dorabiany przycisk (przycisk to najprostszy z możliwych czyli nie wciśniety zamyka obwód, żeby rozłączyć musi być cały czas wciśnięty!) no i jeden koniec kabla kończy sie za panelem klimatronika i jest zaizolowany i nie podłączony, a drugi koniec jak widać na zdjeciach podłączony do jednego z kabli w liczniku!? Co to może być? W liczniku podczas właczania kierunków nie działają mi ich kontrolki a także kontrolka długich świateł ale z tego co sie naczytałem to wina LCM. Mam na wyposażeniu alarm, może to miało być jakieś odcięcie zapłonu? Ale raczej nie z takim rodzajem przycisku? Dodam że dorobiony kabel podłączony jest do kabla biało czarnego do lewej kostki licznika patrząc na licznik od strony zegarów

 

http://img718.imageshack.us/img718/43/20110425141.th.jpg

http://img217.imageshack.us/img217/3127/20110425142.th.jpg

http://img215.imageshack.us/img215/9103/20110425143.th.jpg

Opublikowano

Alarm fabryczny czy dorabiany?

 

W niektórych alarmach były przyciski "napadowe" działające właśnie poprzez krótkie naciśnięcie, a nie przełączenie. Tylko dziwne żeby szedł do wiązki od licznika.

 

A patrzyłeś co jest na tym przewodzie w liczniku? Idzie dojść po pinach do czego idzie?

http://img221.imageshack.us/img221/3032/clipboard02zn2.jpg
Opublikowano
Alarm jest fabryczny (przynajmniej tak mi sie zdaje bo centralka siedzi pod schowkiem i ma logo BMW), niestety wczoraj przy światecznym piwku tak mnie naszło i poświeciłem 15min i na szybko rozkreciłem, nie dobierałem sie do licznika, tylko zwróciłem uwage na kolor przewodu w wiązce i która wtyczka, więc może by jakoś dojść po schematach? Tylko że nie wiem jak to znaleźć... Nie wiem czy robił to ekspert w serwisie bmw bo np. jeden uchwyt od ramki plastikowej był ułamany przez za mocne dokręcenie... Zresztą alarm sie uzbraja z fabrycznego kluczyka więc raczej oryginał.
Opublikowano

Po kabelku można dojść do numeru pinu we wtyczce, a w necie idzie wykopać rozpiskę pinów w licznikach - który od czego.

 

W niektórych autach można nawet od biedy dojść po ścieżkach na liczniku, do której kontrolki czy zegara idzie sygnał z jakiego pinu, nie wiem jak to w e39 wygląda.

http://img221.imageshack.us/img221/3032/clipboard02zn2.jpg
Opublikowano
jacek1g znalazłem twój post na temat ręcznego włączania webasto. To jak piszesz domysły czy pewniak? u mnie przycisk jest odłączony tzn kabel kończy sie za panelem klimatronika i końcówka jest zaizolowana... No jak niby miałby włączać webasto? impulsem? bo przycisk zamyka obwód gdy nie jest wciśnięty. PS czemu idzie do licznika?
Opublikowano

Czemu idzie do licznika to nie wiem ;/ co do ręcznego włączenia Webasto to tez nie działa poprzez ten przełącznik ;/ Moja powyższa wypowiedź jest z innego forum o BMW

 

 

jacek1g znalazłem twój post na temat ręcznego włączania webasto. To jak piszesz domysły czy pewniak? u mnie przycisk jest odłączony tzn kabel kończy sie za panelem klimatronika i końcówka jest zaizolowana... No jak niby miałby włączać webasto? impulsem? bo przycisk zamyka obwód gdy nie jest wciśnięty. PS czemu idzie do licznika?
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
odświeże troche temat - kabel ten idzie do białej wtyczki oznaczonej S2 i do pinu 14. Czy ktoś ma pojęcie gdzie znaleźć rozpiske pinów żeby dojść do czego to?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.