Skocz do zawartości

Tuning BMW Z4 3.0si 265KM ( seria )


Copka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanie orientuje sie ktoś kto by mugł sie podjąć założenia turbo lub kompresora do mojego bmw ???? Głównie chodzi mi na professionaliźmie. I żeby nie trzeba było dokonywać nie wiadomo jakich modyfikacji silnika. Widziałem jak są do Z4 montowane kompressory ktore daja fajny przyrost mocy. Ale ten kompresor to widziałem tylko montowany do Z4 3.0i a ja mam 3.0si silnik. A na necie jest ciężko znaleść jakieś informacje. Jak by sie ktoś orientował gdzie można było by zrobić takie modyfikacje silnika to prosze o kontakt....;D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W każdej dobrej firmie tunningowej założa Ci kompressora.

Na aukcjach w stanach są gotowe zestawy.

Nie jest to jakaś specjalnie trudna sprawa.

Niestety koszt zestawu do mojego to przynajmniej kilkanaście tyś.zł+montarz i wysyłka.

Z turbem już jest dużo, dużo więcej roboty.

Nie rozumiem trochę sformułowania " I żeby nie trzeba było dokonywać nie wiadomo jakich modyfikacji silnika."

Modyfikacji trzeba dokonać takich jakich trzeba, nie da się którejś pominąć.

Określ się jaką sume chciałbyś przeznaczyć na tunning?

Po komprssorze ponad 300KM będzie miała do ok.340KM.

Przy turbo to już tylko kwestja zasobności portwela, bo i 600KM można by zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi chodzi o modyfikacje typu: kute tłoki itd. Wiesz bo mi o to chodzi żeby to auto było zdatne do jeżdzenia codzinnego. A znasz taką firme tuningową ktora by sie mogła podjąć takiej modyfikacji i najlepiej żeby była ona gdzieś w okolicach woj. małopolskiego....;) Bo wszędzie gdzie patrze po necie po firmach to tylko program robią do takiego silnika itd. Nic takiego żeby znaczniej podkręcić moc jak 20KM

 

P.S. A sume jaką chce przeznaczyć to w granicy 10tyś.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samego programu nie warto robić.

Znam firmy ale z mazowieckiego myśle że w tej kwocie kompressora by założył.

Zakuwać pod kompressor lub nie duże turbo tego motoru nie trzeba.

Polecam np: parę ładnych projektów znanych w PL wyszło z tej stajni, ma naprawdę duże pojęcie o zaturbianiu.

Zadzwoń porozmawiaj...

http://www.proturbo.com.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • Członkowie klubu
Wątpię, żeby za 10 tys. zł ktoś zrobił Ci to PROFI :)

Też w to wątpię :roll:

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Witam, zaczne od tego ze posiadasz BMW:) Nie jest to taka latwa zabawa jak sie czyta na forach typo zaloz filtr i masz 20KM:). Akurat zajmusie zajmuje sie modyfikacjami aut i tak sie skalda,z e obecnie mam w firmie rozpoczeta modyfikacje E90 325i :twisted: Moege smialo powiedziec, ze ktos moze zalozyc 50 turbo do hondy 20 do 50 do innych marek ale nie zrobi tego dobrze w BMW jezeli nie siedzi w tematyce BMW. Tu nei chodzi o zalozenie kompresora mechanicznie, nie chodzi o mozliwosc zgrania oprogramowania i dokonania korekt zaplonu, paliwa ..... W tych silnikach jest to "more tricky" . Konstrukcyjnie jest wiele zaleznosci ktore trzeba wiedziec z konstrukcji "palety BMW" by dokonywac efektywnych zmian. Niestety nie jest to e36 i tu zabawy w garazu przy piwie nie skutkuja in plus ale moga sie skonczyc zamrozeniem auta na miesiace he he. I dlatego kwota 10 000 w tym silniku to troche malo by zrobic to profesionalnie, za 14000 bedziesz w stanie zamknac projekt pelnym dostosowaneim auta do 1. zamontowania zestawu kompresora - programowania ecu - przeprogramowaniu auta do dokonania modyfikacji programu w ECU. Co do Twojego pytania o kontrowersje o oznaczenie SI - ciesz sie,z e jest to SI , bo jest fatwiej i taniej! Obecnie od tygodnia robie wersje modyfikacje 325i 214Km i pylo by pieknie gdyby auto nialo konfiguracje wersji SI. Auto pozostaje wolno ssace, ale sciagam mu wszelkie ograniczenia i dopiero po dostosowaniu technicznie auta, auto zostanei przeprogramowane. Te auta sa sprzedawane od californi po Japonie Arabie po Norwegie i uwierz mi, ze podzespoly numeracja sa takei same ale ograniczenia wersji sa dostosowane pod normy spalin, i wersje sprzedane przez BMW wiec jeden silnik N52 bedziesz robil w sposob A a kolegi N52 zupelnie inaczej na sposob B. Co do zakuwania, nie trzeba tego robic, orginalne tloki Mahle i korbowody posiadaja duze zapasy mocy.

 

Suma sumarum, musisz byc pewny checi modyfikacji i jezeli w tym konkretnie Z4 bedzie to wymagalo dodatkowych 30h pracy, doposarzenia lub wymiany wyposarzenia, dokupienia czegosc do auta auta, musisz isc po bandzie i tego dokonac. Jezeli zaczneisz z zalozeniem 10000 to moze zrobisz to za 10000 a moze bedzie to wymagalo 16000tys i trzeba je wydac, poniewaz zostawienie w tych silnikach jednej rzeczy z uwagi na koszty , pograzy czas tunera, twoj a efekty beda mizern. Zuborzony zestaw bedzie malo wydajny lub po czasie awaryjny. Jezeli zaczniesz, musisz miec jaja skonczyc na rownie wysokim poziomie jak na poczatku. Dokladnie tak jak w instalacjach HIFI , ktos doszczednei wypluka sie na harmana , kupi sobie procesor dzwieku, kupi najnowsza plazme oraz glosniki za kupe kasy ael na kable wyda 200zl w mediaexpert zamiast konkretu 1000-2000 i koszt zestawu za 20000-30000 tys bedzie chodzil poruwnywalnie z samsungiem za 1500zl;)

 

Pozdrawiam, lece spac;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.