Skocz do zawartości

[e39 523] dlawi sie przy przyspieszaniu gdy asc jest wlaczon


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jakieś 2 miesiące temu wymieniałem czujnik abs i po tym zauważyłem ze jak mocno przydusze jej to w trakcie przyspieszania poszarpuje trochę (jakby na ułamek sekundy nie dostawała odpowiedniej dawki benzyny). z tym czujnikiem tez jakieś dziwy sie dzieją bo na dołkach go rozlancza i wyskakuje blad abs a po zgaszeniu silnika i odczekaniu chwilkę blad gaśnie. I dzisiaj podczas jazdy gdy jej troszkę przydusiłem znowu zaczęła sie dławić. Potem wyskoczył mi blad czujnika ABS i wtedy odziwo zaczela jechac normalnie, ladnie sie rozpedzac. wie ktos co to moze byc?? czemu tak sie dzieje?? dodam ze czujnik zostal wymieniony na BOSH
Opublikowano

Może czujnik ABSu wariuje? Nie koniecznie ten który wymieniłeś i czasem ma jakieś "zwiechy" czy inne dolegliwości i jak przydepniesz to "wydaje" mu się, że któreś koło się lekko ślizga i wtedy system dławi silnik żeby koło przestało się ślizgać.

 

No bo skoro po wyskoczeniu błędu ABSu silnik pracuje normalnie i ma właściwą moc i się nie dławi przy butowaniu to raczej awarię silnika bym wykluczył na razie.

Podłączałeś auto pod kompa jakiś czas po zamontowaniu nowego czujnika? Jeśli jest taka możliwość to może wsiądź do auta z faciem który ci będzie podpinał kompa do auta i przejedźcie się aż wyskoczy ten błąd ABSu i wtedy niech sprawdzi, z którego czujnika wywaliło błąd, bo być może to nie od tego czujnika, który wymieniłeś tylko jeszcze któryś szwankuje.

 

A jak wyłączysz ASC przyciskiem to silnik normalnie się zachowuje?

Bo życie zaczyna się od ośmiu cylindrów :) Moja 540iA

http://forum-lines.ru/rez/ab192360.gif

Opublikowano
To jest wina czujnika - mam tak samo ze zdychającym czujnikiem z przodu: po skasowaniu błędu ten czujnik daje złe odczyty i ASC muli samochód. Po wyłączeniu ASC auto jedzie normalnie, a po włączeniu znowu muli. Wszystko świruje dopóki nie wywali błędu i nie odetnie ASC. Podłącz się pod inpę i na live data obserwuj prędkości poszczególnych kół podczas jazdy, bo prawdopodobnie twój nowy czujnik będzie oszukiwał. Wymieniać radzę na VDO Siemens albo oryginał z serwisu, bo inne nie koniecznie będą działać.
Opublikowano
albo masz za malo powietrza w jednym kole ale raczej czujnik

 

coś w tym może byc bo dopompowywałem kola na orlenie i jedno nie chciało napompować twierdziło ze tam jest odpowiednie ciśnienie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.