Skocz do zawartości

BMW E34 1991 - przywitanie i pytanie ;)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, zarejestrowałem się na forum z czystym sumieniem gdyż od dziś jestem szczęśliwy(lub nie, okaże się :D ) posiadaczem leciwego już, starszego ode mnie lecz wciąż na swój sposób czarującego BMW obok którego ciężko przejsć obojętnie :) Tyle słowem wstępu :) od razu muszę zadać parę pytań dot. mojego bmw :)

 

Pytanie pierwsze, samochód ma 280 000 przebiegu, jest z rocznika 1991 (520, 24V 2.0 benzyna) - powinienem się martwić i na zapas zrobić gruntowne badanie samochodu ? Samochód został zakupiony od mojego znajomego, który na minę celowo na pewno by mnie nie wrzucił; dodatkowo dziś byliśmy w warsztacie na szybki przegląd (wg mechanika wszystko jest OK) i wymianę amortyzatora przedniego prawego koła(ach te polskie drogi). Z poważniejszych wizyt w warsztacie do tego momentu była wymiana pompy paliwowej (na oryginalną, Bosha) i montaż instalacji gazowej (sekwencja). Jest to mój pierwszy samochód, a w tym temacie nie jestem obeznany - głupio to zabrzmi, kupować taki samochód jako pierwszy ale szkoda było przepuścić okazji :) Poza tym samochód prezentuje się naprawdę dobrze więc i serce nie pozwalało przejść obojętnie : D Stąd moje pytanie, powtórzę : Powinienem przebadać samochód gruntownie w stacji diagnostycznej? Czy samochody te należą do awaryjnych ? Z tego co słyszałem są to jedne z lepszych modeli z tamtych czasów, ale wolę się upewnić w gronie ekspertów ! :)

 

Drugie pytanie, dot. bardziej estetyki :) Znaczek BMW na masce jest całkowcie (niemal) starty, czy wymiana takiego znaczka jest czynnością na tyle łatwą, że byłbym w stanie zrobić to sam ? I gdzie mógłbym owy znaczek zakupić ?

 

Z góy dziękuje za wyrozumiałość i pomoc :)

Serdeczne pozdrowienia ze Szczecina.

Opublikowano

Hej

 

Skoro samochód oglądał już jakiś mechanik i masz do niego zaufanie to jeśli powiedział, że jest ok - tak powinno być :E

Jeśli samochód nie był katowany to pojeździsz nim jeszcze długo, nie są to awaryjne silniki ani generalnie samochody.

Jedyne co ja bym zrobił to sprawdził jeszcze samochód pod względem korozji i jeśli gdziekolwiek się zaczyna lub jest to zrobił poprawki.

Co do wymiany znaczka to bardzo prosta operacja, jeśli się nie mylę to było to opisane w dziale "zrób to sam" a zakupić możesz go najprościej na Allegro.

 

Życzę miłego użytowania.

Galeria samochodu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=157&t=246628


Komputery, konsole, gry - sprzedaż, serwis. http://WWW.ZETCOM.ORG

Opublikowano

Popieram kolegę wyżej - jeżeli mechanik mówi że ok to powinno być ok, chociaż nic nie zaszkodzi pojechać na jakiś większy przegląd. Lepiej raz wydać troszkę kasy i jeździć spokojny o stan auta, niż wsiadać do niego w niepewności.

Te modele (jak w sumie i każde inne) odwdzięczają się tym co ty im oferujesz, jak będziesz dbać to nie pożałujesz (ale się zrymowało hehe :D )

Co do znaczka to bardzo prosta operacja, jeżeli szkoda ci ~80zł za nowy oryginalny to daj te 20-30 zł na alledrogo za używany w dobrym stanie - byle oryginalny, bo podróbka długo nie wytrzyma.

To teraz czekamy na nowy temat w galerii ze zdjęciami twojego bumera.

Niech ci służy :cool2:

Brokatrot Metallic
Opublikowano

W aucie też założyłam gaz, był to błąd ale nie było mnie stac na utrzymanie BMW E34 Benzynkaa.

po 6 latach gaz zepsuł ślinikk tłumik był dziurawy i wgl.

Ja bym radziła jechac na przegląd taki ogl.

 

Nie wiem jak wyjąć znaczek ale idze kupić go w internecie i w sklepach z częściami do BMW. ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.