Skocz do zawartości

318i ROZGRZANY CIEKNACY KATALIZATOR/MULI GO


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam zakladalem kiedys post o tym ze muli mi strasznie auto. Ze faluja obroty, mialem dziurawa gume za przepustnica, falowanie troszke ustapilo, wymienilem swiece+kable.. Ale dalej nie zbiera sie auto, muli go dopiero jak sie wcisnie gaz do konca to jako-tako idzie.. Zakladalem ze to sonda lambda lub przepustnica ale przy sondzie z tego co wczytalem by wiecej palil..

 

Dzisiaj odpalilem auto przejechalem troszke po czym zobaczylem ze spod auta leci dym..

Dokladnie dym lecial z katalizatora a on byl rozgrzany i smierdzialo z niego spalenizna..

 

Oto zdjecia jakie udalo mi sie zrobic, czy mozliwe jest to ze jest on zapchany dlatego nie ma moc i dopiero jak sie da do konca pedal gazu puszcza katalizator???

 

 

http://img576.imageshack.us/img576/3410/18042011656.jpg

 

 

http://img708.imageshack.us/img708/6041/18042011662.jpg

 

 

http://img683.imageshack.us/img683/1387/18042011660.jpg

 

_______

Poprawiłem tytuł. Zapoznaj się z formatem tytułowania wątków dla tego działu. Następnym razem otrzymasz ostrzeżenie. mattiss

Opublikowano
Poraz kolejny przypominam o poprawnym tytułowaniu tematów :nienie: to po pierwsze a po drugie to z katalizatora nie powinno nic wyciekać
Opublikowano

Na jednym z forów ktoś pisał, że jak się używa auto na krótkich trasach/w mieście to kat się może zapchać i jako rozwiązanie zalecał przejechanie dłuższego odcinka w trasie żeby wypalić to co jest w katalizatorze. Ten ktoś pisał o katalizatorze w benzyniaku,chociaż brzmi to jak rozwiązanie dla turbodiesla z filtrem cząstek stałych.

Jednak z uwagi na to, że masz dziurawy katalizator, to rozsądnym rozwiązaniem wydaje się wymiana na nowy, jak masz sondę tylko przed katem, to pewnie wystarczyłby kat uniwersalny z reguły dużo tańszy od dedykowanego do danego modelu.

Opublikowano
przez silnik przeleciało lub przelatuje dużo oleju (nie dolewasz za dużo pomiędzy zmianami?) Olej się przepala i osiada syf na katalizatorze, katalizator jest zapchany i muli auto. Sprawdź szczelność silnika i zmień katalizator.
Opublikowano

Temat rozwiązałem.

 

Problemem był cieknący silnik, olej spod silnika pod wpływem wiatru leciał na katalizator dlatego też pojawiała się tam spalenizna.

 

Drugi temat co do problemów z tzw. FALOWANIEM, MULENIEM.

Problemem okazała się SONDA LAMBDA, uszkodzona - gdzieś gałąź zachaczyła ją i naruszyła a co do falowania to nieszczelna guma od przepływomierza.

Wszystko teraz gites :)

 

 

Pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.