Skocz do zawartości

320d - amortyzatory jak sprawdzic


zyga1976

Rekomendowane odpowiedzi

Jak komputerowe ? :roll:

Jedziesz na stacje diagnostyczną i tam Ci sprawdzają. Pięknie czarno na białym dostajesz wydruk w % na każde koło.

Zresztą przy każdym przeglądzie to powinni Ci sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

złap za nadkole/błotnik unieś auto do góry tyle ile dasz rade tylko błotnika nie wyrwij;p i puść auto powinno się odbić nie więcej niż 2 razy jeżeli będzie dłużej falowało to amor do wymiany :cry2:

http://images45.fotosik.pl/1880/47dcdecf84842fbc.jpg


http://www.autocentrum.pl/awc/zowik05/bmw-seria-3-2002/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak komputerowe ? :roll:

Jedziesz na stacje diagnostyczną i tam Ci sprawdzają. Pięknie czarno na białym dostajesz wydruk w % na każde koło.

Zresztą przy każdym przeglądzie to powinni Ci sprawdzić.

żadne procenty nie pomagają .... ja na całkowicie wylanym przodzie miałem 50 % ....

tylne pukały i miały po 67 % i auto pływało ....

także powinieneś wyczuć na drodze jak tłumi ....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:shock: Co Wy gadacie :shock:

To może zmieńcie stacje diagnostyczną bo te maszyny chyba badziew jakiś tam mają :duh:

 

Zawsze jak mi sprawdzano albo było ok i sam inaczej nie podejrzewałem albo sie przymierzałem do wymiany i tak samo zasugerowano na stacji diagnostycznej.

No nic teraz sam będę zwracał na to większą uwage.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz / czyli jak masz - za dużo pieniędzy

to zawsze Cię oskubią na amortyzatorach /...że % ... .

 

Przerabiałem to , i byłbym się dał nabrać , że ... o! o! o! ...% .

 

Potem trafiłem w internecie na opis ... na temat amortyzatorów ... ,

podobno nawet nowe nigdy nie mają 100% . Artykuł był fachowy .

Szukajcie , to znajdziecie /...poprzez : google.. , etc.

 

No to jak sprawdzić amortyzatory ?

Ja od tego czasu mam swoją "szkołę" :

1. sprawdź czy masz wylanego amortyzatora / ... ciekine z niego...

Wtedy , wiadomo - jest do wymiany . I to dwa /...przód lub tył .

Nie wymienia się jednego !!! .

 

2. potem sprawdzam naciskając / na postoju , karoserię . Cztery koła ,

to cztery razy - sprawdzanie/ naciskanie ... [ jak kolega wyżej pisał...]

I obserwujesz czy się buja karsoeria . Max do trzech razy - wtedy jest dobrze...

Jeśli więcej razy się bujnie ,to amortyzator jest zużyty ...

 

3. Ale dobrzez jest zweryfikować pkt 2 . Wszak to Ciebie nic nie kosztuje ...

Wybierasz odcinek drogi "dziurawej/z krzywym " asfaltem

Kolega stoi z boku przy drodze , aby obserwować twoje koła... w czasie jazdy.

Ty obok niego przejezdzasz , powoli . ok. /do 4o km/h...

Taka droga wymusza prace amortyzatorow , kolega to widzi / doslownie...

Potem możecie obserwować inne samochody . Da to doskonały poziom odniesienia ...

I to jest koniec testu ... Sami będziecie mogli ocenić - jakie są te amortyzatory .

 

No to powodzenia ...

panta rei
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz / czyli jak masz - za dużo pieniędzy

to zawsze Cię oskubią na amortyzatorach /...że % ... .

 

Przerabiałem to , i byłbym się dał nabrać , że ... o! o! o! ...% .

 

Potem trafiłem w internecie na opis ... na temat amortyzatorów ... ,

podobno nawet nowe nigdy nie mają 100% . Artykuł był fachowy .

Szukajcie , to znajdziecie /...poprzez : google.. , etc.

 

No to jak sprawdzić amortyzatory ?

Ja od tego czasu mam swoją "szkołę" :

1. sprawdź czy masz wylanego amortyzatora / ... ciekine z niego...

Wtedy , wiadomo - jest do wymiany . I to dwa /...przód lub tył .

Nie wymienia się jednego !!! .

 

2. potem sprawdzam naciskając / na postoju , karoserię . Cztery koła ,

to cztery razy - sprawdzanie/ naciskanie ... [ jak kolega wyżej pisał...]

I obserwujesz czy się buja karsoeria . Max do trzech razy - wtedy jest dobrze...

Jeśli więcej razy się bujnie ,to amortyzator jest zużyty ...

 

3. Ale dobrzez jest zweryfikować pkt 2 . Wszak to Ciebie nic nie kosztuje ...

Wybierasz odcinek drogi "dziurawej/z krzywym " asfaltem

Kolega stoi z boku przy drodze , aby obserwować twoje koła... w czasie jazdy.

Ty obok niego przejezdzasz , powoli . ok. /do 4o km/h...

Taka droga wymusza prace amortyzatorow , kolega to widzi / doslownie...

Potem możecie obserwować inne samochody . Da to doskonały poziom odniesienia ...

I to jest koniec testu ... Sami będziecie mogli ocenić - jakie są te amortyzatory .

 

No to powodzenia ...

 

 

kolego a co ktoś próbował ci wmówić ze nowy amortyzator pokazuje 100% na szarpakach? He he maksymalnie pokazuje chyba tylko do 75%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.