Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam wszystkich ponownie panowie problem jest następujący kiedy moje autko jest w miejscu na zapalonym silniku na luzie to przy stopniowo nacisnieciu pedala gazu do 2tys jest wszystko normalnie, ale jak tylko przekroczy 2 to rzuca i trzęsie autem i do tego strasznie śmierdzi dymu nie widać żadnego ale odur jest nie za halo tak jak by ktoś rozpalil ognisko. Co jeszcze zauważyłem ze z rana na zimnym silniku coś gwizdze to chyba będzie turbinka po paru minutach przestaje czy jak są już takie objawy to muszę pomału zaczynac rozglądać się za nowa czy można z nią coś jeszcze na tym etapie zrobić innego. Edytowane przez Dominoo
Opublikowano
Tak się podepnę pod to koło pasowe, co by nowego tematu nie zakładać. Problemów takich jak kolega nie mam, tzn. nie wiem nie butuję auta na luzie do 3k RPM. Chociaż, raz jak robiłem korekcję wtrysku to zdarzyło mi się przycisnąć na biegu jałowym i nie zaobserwowałem niczego. Ale z uwagi na to ze zbliża mi się 130tyś przebiegu, zaczynam myśleć też trochę o kole pasowym. I teraz czy są jakieś zauważalne symptomy tego, że koło może walnąć ? Jak chociażby nie wiem, zmiana pracy silnika, wydobywający się dźwięk, luzy na kole pasowym, które można bez ściągania paska zauważyć ? Cokolwiek, co pozwoli to zdiagnozować ?
Radość sprawia, że serce przyśpiesza
Opublikowano
Tak się podepnę pod to koło pasowe, co by nowego tematu nie zakładać. Problemów takich jak kolega nie mam, tzn. nie wiem nie butuję auta na luzie do 3k RPM. Chociaż, raz jak robiłem korekcję wtrysku to zdarzyło mi się przycisnąć na biegu jałowym i nie zaobserwowałem niczego. Ale z uwagi na to ze zbliża mi się 130tyś przebiegu, zaczynam myśleć też trochę o kole pasowym. I teraz czy są jakieś zauważalne symptomy tego, że koło może walnąć ? Jak chociażby nie wiem, zmiana pracy silnika, wydobywający się dźwięk, luzy na kole pasowym, które można bez ściągania paska zauważyć ? Cokolwiek, co pozwoli to zdiagnozować ?

 

o awarii koła pasowego dowiedziałem się po fakcie, tzn. zrobiłem kilka agresywnych startów i się zerwało. Na wolnych obrotach trzęsło silnikiem i nie napędzało wspomagania. Po zerwaniu strasznie śmierdziało i nawet dym leciał spod maski. Na osłonie silnika zauważyłem kawałki spalonej gumy.

 

Niestety do koła ciężko się dostać od góry i coś zobaczyć, ale od dołu jak zdejmie się obudowę silnika to można zobaczyć czy jest już popękane - a to będzie oznaczać, że może w każdej chwili się zerwać.

z pozdrowieniami

bArT


Matematyka to nie ma technika, moja tematyka matematyki nie dotyka. / k44

Opublikowano
ok, dzięki zajmę się tym w najbliższym czasie. Jaki miałeś przebieg jak Ci strzeliło ?
Radość sprawia, że serce przyśpiesza
Opublikowano
ok, dzięki zajmę się tym w najbliższym czasie. Jaki miałeś przebieg jak Ci strzeliło ?

 

200k

z pozdrowieniami

bArT


Matematyka to nie ma technika, moja tematyka matematyki nie dotyka. / k44

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.