Skocz do zawartości

chłodzenie i brak mocyna ostatnim biegu


skrzypol1

Rekomendowane odpowiedzi

Mam kłopot z moim BMW 318 M40 87 r. Bumka grzała mi się. Wymienili mi:

-wiskoze

-termostat

-chłodnice

a mimo to wskazówka od temperatury wychyla się znacznie ponad 90 st. Płyn jest i go nie ubywa.

Drugi problem to taki ze np. od 140 km\h z pedałem w podłodze na piątym biegu nie przyspiesza i stoi w miejscu, a na trzecim biegu spokojnie idzie 140.. 150... 160..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Na trójce 160???? od czego ty masz dyfer? a na 5 biegu przy 3 tyś ile masz na blacie?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedy kupiles auto? moze ktos zalozyl do niego dlugi dyfer np od diesla? nie wymieniales dyfra ostatnio. jakie masz przelozenie.. na dyferencjale masz (powinna tam byc) tabliczka z przelozeniem.. w 1.8 jest chyba seryjnie 4.10 i 4.44 . ile masz na obrotomierzu na 5 biegu przy 100..
Nie wazne przy czym stoisz.. Wazne jak tym jezdzisz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
i ze moj na 5 piegu rozpedza sie do 160

na 5 a nie na 3 :D na 2 jade 110 tylko ze tak naprawde to nie mam odcinki :D

 

Ale ja do kolegi skrzypola pisałem, bo on pisze ze na 3 140, 150,160...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
to masz długie przełożenie coś na tej trojce. Pewnie dyfer jest za długi do tego silnika. Ja mam na 3 tak do ok130 jak donbrze pamiętam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
1750 przy 100 km/h w m40?? To masz rzeczywiście coś nie tak z mostem lub skrzynią. do m40 szły mosty 4,1 lub 4,4. Ja mam 4,1 i przy 3 tyś mam na ostatnim biegu 110-112 km/h. Przy takim przełożeniu to ja się dziwie ze się daje tym jechać jakoś sensownie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie rozumiesz?? Jak masz 300koni pod maską to możesz mić przełożenie by przy 100km/h mieć tylko 1750 obortów. A że masz stado sporo mniejsze to takie przełożenie nie jest dobre dla dynamiki jazdy. Jest stanowczo za duże jak na tej mocy silnik. Zmień ten dyfer po pewnie w nim lezy przyczyny i bedzie się zbierał jak marzenie. Po na pewno na 5 biegu od 70km/h ja Cię objadę. I nawet jak zredukujesz na 4 bieg to ja i tak CIę objae na 5 biegu bo Twój 4 bieg bedzie miał wieksze przełożenie na kołach niż ja na 5 biegu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
A jakie ma przełożenie???? Sprawdź to. W 318i i 316i z silnikami m40 były 4,1 lub 4,4.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.