Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może sama oiasta starczy na konwersje z 4 na 5 śrub, ale pewnien nie jestem. na pewno nie zmienisz z bębnów na tarczę bo wahacze z bębna nei mają miejsc na zacisk hamulcowy. Muszisz albo belkę albo przynajmniej wahacze mieć od tarcz.
Opublikowano

wahacze od zwykłego e36 nie pasują!! koło wyjdzie w błotniku

musisz dać wahacz od M3 3.0 plus acentryczne tuleje żeby było dobrze

druga opcja to zakup giętych wahaczy od PUZa

 

tył dajesz cały od compacta i śmiga wsio

 

konwersja daje większy wybór hamulców i felg

heble można dać od M3 lub z 330D e46 i e30stka ze swoją masą z każdej prędkości staje w miejcu, wada to koło minimum 17

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
witam spór fajny ale jak kolega radzi przód od e36 nie pasuje koło wchodzi w błotnik ja zrobiłem tak wahacz z e30 wyprostowałem u kowala to znaczy sworzeń zew.ma być w linii z przetłoczeniem (kropką) i otworem do stabilizatora łożysko górne amora też od e30 a tył dałem kompletny wahacz od e36 compakt latam na co dzień i nic się nie dzieje z wahaczem nie odkształca się itp pozdrawiam
  • 3 lata później...
Opublikowano

Witam.

 

Mam E30 i właśnie robię konwersję zawieszenia z E36.

Co mam?

przód:

amorki

sprężyny

wahacze

zwrotnice

piasty

tarcze

klocki

zaciski

 

tył z Compacta:

belka

wahaczze

tarcze

zaciski

klocki

 

Czy mam już komplet?

 

Drugie pytanie: chcę kupić gwintowane zawieszenie - będę potrzebował ze standardowego E36 czy z E36 compact?

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.