Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.

Posiadam BMW e30 cabrio z silnikiem 1.8

W planach mam włożyć do tego samochodu silnik 2.5 z BMW e36.

Dawca już stoi :) e36 coupe

Chciałbym również przełożyć z niego kompletne zawieszenie tylko nie wiem czy uda się je przełożyć a jeśli tak to jakie są problemy, co trzeba przerabiać itp.

Jeśli ktoś robił już coś takiego i zna się na tym to byłbym wdzięczny za info jak to zrobić :) Bardzo mi na tym zależy :)

Pozdrawiam

Opublikowano
o ile sie orientuje to zawieszenie tylne pasuje tylko z hatchbacka, a z coupe to nie wiem, przod pasuje bez wiekszych problemow tylko musisz miec gwintowane amorki itd, silnik z e36 nie podejdzie do e30 musisz miec miske z e34 przynajmniej ja mam taka u siebie :D
Opublikowano

Czyli tylne z czego mogę dać ??

Jak gwint to do czego? (e30 czy e36)

Ma ktoś może jakiś opis albo fotki jak ktoś to robił?

 

A tylny most i piasty można przełożyć z e36 coupe czy w ogóle nic z niej nie mogę przełożyć do mojej e30 ?

Opublikowano
Most calkiem inny jest a jak z piastami to nie wiem, tylne zawieszenie z compacta, pasuje bez problemu. Gwint do e36 musi byc, krotko mowiac drogo bedzie cie kosztowac taka konwersja i sporo jest kąbinowania
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z przodem raczje też większego problemu nie ma. Jest to popularna konwersja tylko że sprężyny trzeba dać inne, niższe bo bedzie stać jak koza. Nie wiem jak z wahaczem ale średnica sworznia jest (z tego co pamietam) ta sama wiec wahacz zostaje.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale po co opis? Kupujesz kpl macpersona z e36 (z łozykiem i tarczami hamulcowymi)i zakładasz. Jak stoi za wyskoko do kupujesz jakieś sportowe, obnizajace i z głowi. Mocowanie poduchy mcpersona nie powinny się różnić. A tył to kupuje belkę z wahaczami od e36 compact i przekładasz. Nie ma jakieś filozofii wielkiej :mrgreen: .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak nie podejdze?? Jak wszyscy tak montują jak zmieniają koła na 5 śrub. Ale spręzyny się zminia bo te ori coś nie nie pasują.
Opublikowano
a jak by wsadzić B6?

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Za dużo zabawy. Musisz spawać podluznice, robić wzmocnienia i bawić się z mocowaniem dyfra do walu bo jest inne. A od compacta pasuje plugandplay. Bez zbędnych kombinacji,
Opublikowano
hmm nie chce być wścipski ale na co Ci ta zabawa? Nie lepiej zainwestować w konkretną zawieche do E30 zamiast bawić się ze swapem od E36? Rozumiem swap silnika , elementów wnętrza , rozumiem nawet w niektórych przypadkach doklejanie tych obleśnych laminatów na karoserie ale Twojej koncepcji kompletnie nie ogarniam :) Jednak z tylną zawiechą potwierdzam opinie kolegi z wcześniejszego postu. :) Coupe odpada. Gdzieś już kiedyś natknąłem się na taki temat. Poszperaj w google, myślę że coś znajdziesz :) Bankowo nie robisz tego pierwszy. Pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Koleog o co Ci z tym wałem chodzi? Zmieniasz silnik czy co?jak dasz belkę z compacta to wału nie zmianiasz. Wszystko pasi plugand play. No chyba ze zmianiasz silnika i skrzynię ale to wtedy wszystko zalezne od tego skąd bierzesz silnik. I tak ci nikt nie powie skad wał bo wiekszość fiem zajmujaca się swapami taie patenty zostawia dla siebie.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

A nie można przypadkiem samych piast z compacta kupic?;> Tak przy okazji zmiany tarcz? nie powinno pasować p&p?

Prosiłbym aby ktoś zrobił po prostu spis części do konwersji oraz możliwych do zamontowania okładów hamulcowych z innych modeli, po prostu zebrać w jedno miejsce i przykleić albo wepchnąć w [zrob to sam] :)

 

ps. czytałem o jakichś maglach z e34 z e36, coś mi tam utkwiło o hamulcach z e31 :norty: ponoć z z3 coś idzie:)

tylko w mojej głowie jest coś gdzieś i nic konkretnego :oops:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.