Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam prośbę o pomoc popsuł mi się moduł od świateł i się nie regulują i w dodatku powiedzieli mi w serwisie BMW że jeszcze muszę lampę wymienić jak się domyślacie cena była zabójcza znacie jakiegoś dobrego elektryka w Warszawie???
Opublikowano
jeśli chodzi o brak regulacji (samopoziomowania) to bardzo mozliwe, ze winny jest uszkodzony czujnik lub jego przewód na wahaczu. Pytanie czy tylko jedna nie reaguje czy obie lampy

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
jeśli chodzi o brak regulacji (samopoziomowania) to bardzo mozliwe, ze winny jest uszkodzony czujnik lub jego przewód na wahaczu. Pytanie czy tylko jedna nie reaguje czy obie lampy

Dzięki za szybkom odpowiedz wydaje mi sie że oba reflektory się nie regulują, poprzedni właściciel umył mi silnik :) a w jednym z reflektorów był pęknięty dekielek z tyłu i wydaje mi się że coś zalał.

Opublikowano

Jeśli masz popsuty moduł świateł to należy go wymienić lub spróbować zaprogramować (BMW ASO nie naprawia a wymienia na nowe).

U mnie też się nie poziomowały obie lampy ale wykluczono czujnik i wykluczono lampy (na 100%).Pozostawał moduł - spec go zaprogramował i lampy zaczęły się ruszać. Działają do dzisiaj.

Sprawdź to najpierw zanim podejmiesz pochopną i kosztowną decyzję.

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano

Ja tego nie robiłem - aż taki mądry nie jestem :) ale porządny mechanik u którego naprawiam samochody - z tego co mi wiadomo - za pomocą oprogramowania testował poszczególne elementy pojazdu (najprawdopodobniej wysyłając impuls). Czujnik odpowiadał więc go wykluczył że jest walnięty, natomiast testując lampy sygnał nie wychodził poza moduł. Jakoś (jak nie wiem) sprawdził lampy bezpośrednio i silniczki od reflektorów się poruszały. Okazało się że nie ma wewnątrz modułu stosownego programu. Postanowił zaprogramować poszcz. opcje w module i działa jak nic do dzisiaj - wykonując testy po włączeniu zapłonu.

Ot cała historia którą mi przekazał :)

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano

Hej,

co do dokładnej diagnozy to każdy mechanik dysponujący DISem powinien to zrobić (najlepiej sam zainstaluj sobie DISa i sprawdź ). Jest tam moduł testów do testowania świateł, dzięki któremu można wydedukować co jest nie tak. Opowiedz serwisu uszkodzony "moduł świateł" jest dość nieprecyzyjne, ponieważ jest tam kilka pudełek/czujników odpowiedzialnych za światła. Ja osobiści miałem problem ze jednym xenonem - nie skręcał. W moim przypadku uszkodzony był moduł ACL (zainstalowany pod reflektorem). W takim przypadku kupujesz używkę i później musisz go zakodować (np. aplikacją: NCS Expert - chwila roboty). Ja kodowanie robiłem u człowieka z Auto-Sew ul.Żyzna 5 (zna się na rzeczy ale ceny podobne do ASO)

 

pozd

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.