Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam takie pytanie. Czy to normalne że jak auto nagrzane po przejechaniu iluś kilemetrów to w zbiorniku nie ma płynu chłodniczego, a jak odkręcę pomału korek to zbiornik sie napełnia aż po samą góre a zaraz sie leeko obniza poziom. Ale i tak płynu jest tyle ze to wylotu brakuje około 6 cm.

Dodam że podejżewam że moge miec lekko pękniętą głowice lub uszczelke.

Opublikowano

właściwie nie ma takiego stanu lekko pęknięta głowica lub uszczelka

płyn ma być w połowie zbiorniczka na zimnym

jak odkręcisz gorący to normalne że płyn pójdzie do góry

Opublikowano
lekko pękniętą głowice lub uszczelke.

To tak jakby mieć samochód z dwiema rysami , z tym że po kołach pociągu :norty:

Opublikowano

Chodziło mi o to, że jak to zwykle bywa mało informacji podałeś.

Nie napisałeś jaki poziom płynu masz na zimnym silniku, na zbiorniku jest oznaczenie gdzie powinien sięgać poziom płynu.

Poziom płynu powinien się podnosić w miarę jak płyn się ogrzewa, właściwie to do czasu aż otworzy się termostat i płyn zacznie obiegać układ chłodzenia, chociaż przy wysokiej temperaturze i właściwej ilości płynu to i przy otwartym obiegu płyn będzie wypływał.

Na pewno na rozgrzanym silniku, zbiornik płynu nie powinien być pusty, może masz nieodpowietrzony układ?

Czy płyn ścieka z góry zbiornika na dół, właściwie czy dociera spowrotem do zbiornika?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.