Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam problem z centralnym zamkiem, zeby zamknac autko musze przez tylke drzwi zamknac od srodka zamek od kierowcy, za pierwszym wybije a za drugim razem zamknie centralny i musze po koleji zamykac kazde drzwi, a zeby otworzyc przekrecam kluczyk w lewo pozniej w prawo i autko otwarte. co to moze byc? ze nie moge go normalnie zamknac kluczem? prosze o pomoc

 

_______

Poprawiłem tytuł. Zapoznaj się z formatem tytułowania wątków dla tego działu! Następnym razem będzie ostrzeżenie. mattiss

Opublikowano

Najpierw zmień tytuł tematu.

Następnie sprawdź przewody w klapie bagażnika - rozetnij gumową otulinę i sprawdź stan wszystkich przewodów. Z reguły to jest przyczyna "zamykania na 2 razy".

Opublikowano
Najpierw zmień tytuł tematu.

Następnie sprawdź przewody w klapie bagażnika - rozetnij gumową otulinę i sprawdź stan wszystkich przewodów. Z reguły to jest przyczyna "zamykania na 2 razy".

Sprawdż wiązke w klapie jak pisze TOMKO.Ogólnie moja propozycja wpisz w wyszukiwarkę co cię interesuje a odpowiedz na pewno znajdziesz :wink: .Było już :search:

Opublikowano

Witam, kupiłem niedawno 325 tds, jestem bardzo zadowolony z tego samochodu lecz poprzedni właściciel to starszy człowiek był i wiekszosc rzeczy które przestawały działać nie przeszkadzały mu... silnik i zawieszenie bez zarzutu... ale mam kilka problemów... np centralny, jak otwieram kluczykiem drzwi to wszystkie zamki sie ladnie otwieraja i zamykają, ale z pilota tylko alaram sie włącza i to jeszcze bez żadnej sygnalizacji dźwiękowej (wydaje mi sie ze to jedna i ta sama przyczyna co niedzialający klakson)... co może być grane ze z pilota nie moge zamykac ani otwierać drzwi?

 

pozdrawiam

Opublikowano

Jakiego masz pilota? W kluczyku [choć tu też trzeba wiedzieć, jak wyglądał oryginalny kluczyk z pilotem], czy osobno?

Możesz na tej podstawie stwierdzić, czy BMW by "coś takiego zrobiło".

 

Druga opcja, to otworzyć maskę i znaleźć syrenę alarmową [wygląda mniej więcej jak syrena klaksonu, ale powinno być na niej napisane "siren", czy coś w ten deseń - generalnie różni się od klaksonu].

 

Trzecia opcja [bardziej inwazyjna], to zdjąć schowek, względnie osłony pod kierownicą i poszukać dokładanego / oryginalnego modułu alarmu.

 

 

Może bardziej obeznani Koledzy podpowiedzą coś, co mi umknęło, bądź coś, o czym nie wiem.

Opublikowano
Pilota mam osobno a kluczyk na bank jest oryginalny od nowości i w nim nie ma zadnego pilota tylko takie male podswietlenie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.