Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam .. Mam do Was pytanie .

ogólnie diagnostyka INPA

tłumaczenie z jakiegoś programu ( nie wiem dokładnie dlaczego taki kod jeżeli kody są podawane np (P0420 ) :

Błąd B1AFA - obwód zapłonowy napinacza okucia po stronie kierowcy z przodu - przerwa

 

Otóż auto po małej stłuczce bez wystrzelenia poduszek ( ale do końca nie wiadomo - przy kupnie nie były wystrzelone) Ciągle pali się błąd poduszek powietrznych. wymieniłem napinacz na napinacz z Anglika i nic .

Byłem u 2 mechaników na kompie kasowali błąd i nic po odpaleniu kolejny błąd wraca na nowo. kolejna rzecz to to że stary napinacz jak miałem po zapięciu pasów gasła kontrolka pasów a gdy wymieniłem na napinacz z anglika ( niebitego ) po zapięciu pasów pali się dalej ( nie pomijając poduszek które palą się cały czas. )

 

Proszę o pomoc co jest grane gdzie szukać jak coś ? czy to na 100 % napinacz bo z anglika czy gdzieś coś się rozłączyło ?

 

Czy to może być któraś mata i ona by powodowała ten błąd ?

Opublikowano
ja mam ten sam problem i jak sie dowiedzialem na forum to trzeba przeinstalowac moduly bo widocznie komputek rozpoznaje nowe a sa zaprogramowane stare.. ja to zrobilem no dziala
Opublikowano
ja mam ten sam problem i jak sie dowiedzialem na forum to trzeba przeinstalowac moduly bo widocznie komputek rozpoznaje nowe a sa zaprogramowane stare.. ja to zrobilem no dziala

słuchaj a ty przeinstalowałeś moduły i działa wszystko? tzn zainstalowałeś od nowa moduły te od napinaczy nowych i zaczęło działać? miałeś dokładnie ten sam błąd?

Opublikowano
napinacz stary był strzelony a nowy jest dobry .... nowy wsadziłem i mowię nie da się skasować błędów bo zaraz się pojawiają te same a dokładniej ten sam.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na przyszłość czytaj dokładnie co Ci koledzy z forum piszą. :)

 

Po stronie kierowcy wymieniles napinacz i dopinacz?

Opublikowano
koledzy zrobione .... drugi napinacz kierowcy od strony drzwi:) dzieki za pomoc :)

dlatego pytalem,czy wymieniles obydwa po stronie kierowcy.Przerabialem to w zeszlym tygodniu w samochodzie znajomego.Tez szukalismy gdzie moze byc blad poduszek i wlasnie okazalo sie,ze dopinacz kierowcy ten od strony drzwi jest uwalony ;).

Po wymianie oczywiscie blad dal sie usunac INPA.

Opublikowano

Witam, nie zakładam nowego postu mam podobny problem jak kolega. Kupiłem samochód lekko uszkodzony, poduszki całe, przynajmniej ja nic nie wiem o ich wystrzeleniu ale aktualnie są całe. Mam problem taki, że mam różne błędy (diagnoza LAUNCH) np.

 

9CBC Short circuit at a lamp output

93B1 Head airbag. right

93B2 Safety battery terminal

 

był też błąd napinacza kierowcy (ten co zapina się pas, przy tunelu środkowym) napinacz został wymieniony i błąd znikną, ale powyższe błędy zostały. Co do drugiego napinacza-dopinacza kierowcy wygląda na sprawny wizualnie (ten z lewej stronie przy słupku) też po jego wypięciu i diagnozie pojawia się dodatkowy błąd, po wpięciu go znika.

Co do klem pirotechnicznych wyglądają na sprawne i prawdopodobnie wymienione bo w bagażniku znalazłem ze starej klemy plusowej części plastikowe czerwone przykopcone delikatnie a ta co jest założona aktualnie jest kompletna nie brakuje w niej żadnych części.

W komputerze samochodowym na wyświetlaczu wyskakuje przy odpaleniu dwa błędy, pierwszy reinstant system, drugi corection light failures (nie działa xenon dynamic) podejrzewam uszkodzenie modułu skrętu, bo lampa była wymieniana a moduły stare.

 

Gdzie szukać przyczyny powyższych trzech błędów?

Z góry dzięki za pomoc.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Parę dni temu wymieniłem napinacz ,no i po tej wymianie pokazuje mi błąd napinacza.Napinacz na 100% sprawny.Jak wykasuje błąd inpą, to po odpaleniu silnika powraca. Na starym napinaczu jest wszystko ok,tylko mam problem z zatrzaskiem i nie mogę zapiąć pasa,bo wyskakuje.Chciałem przełożyc sam zatrzask,ale jest to raczej niemożliwe...Czy muszę przeprowadzić adaptację ncs-em? jeśli tak to czy możecie mi podpowiedzieć jak to zrobić?

 

pozdrawiam

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam.Mam podobny problem co koledzy.Zapaliły się kontrolki pasów i poduszek.Ale auto nigdy nie było bite.Na kompie w przypodwórkowym warsztacie wyskoczyło,cytuje"OPór,obwód zapłonowy,napinacz pasów bezpieczeństwa,napęd zbyt niski"Co to oznacza?czy napinacz może sam wystrzelić,wszystkie kostki dopięte,bo sprawdzałem z pięć razy.Proszę o pomoc.
  • 10 miesięcy temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

a co myślicie o tym.

wywala mi błąd maty - obwód otwarty ale jest jedno ale:

mata działa, widzi pasażera, błąd wywala w momencie włożenia pasa w zaczep

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano
Pozwolę sobie na "odgrzanie kotleta". Nie mogę u siebie pozbyć się błędu airbag. Problem jest po stronie kierowcy. Błędy wskazują na napinacz i klamrę, wtyczki psikałem i tą pod fotelem ścisnąłem opaskami dodatkowo, ale nie przynosi to efektu na długo, zastanawiam się nad wykręceniem klamry z napinaczem i sprawdzenie tego jakoś namacalnie, ale też nie bardzo wiem na co zwrócić uwagę, tam jeden kabel wchodzi w zatrzask, a wtyczka w napinacz - da się to jakoś rozebrać? Piszecie o czymś takim: "koledzy zrobione .... drugi napinacz kierowcy od strony drzwi:) dzieki za pomoc :)" Może mi ktoś wytłumaczyć, gdzie to jest - ten drugi napinacz, jak się tam dostać i co zrobić? Będę wdzięczny

był E34 525i, E39 528i

jest E60 530d

Opublikowano
Drugi napinacz ( dopinacz ) jest po LEWEJ stronie fotela kierowcy.Jak otworzysz drzwi i spojrzysz na laczenie siedziska z oparciem bedzie taka karbowana guma.Ona wlasnie jest czescia dopinacza.Ja odchylisz maskownice przy samej podlodze zobaczysz go.Jak dobrze pamietam ten jest caly srebry.Przynajmniej u mnie byl,bo te po srodku fotela sa czarne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.