Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolego, na Twoim miejscu nie kombinował bym z rozmiarem mieszanym opon tylko założył na przednią jak i na tylna oś 225/40. Zwłaszcza że 4 felgi będą miały taką samą szerokość. Ewentualnie 215/40 na przód, ale będziesz miał o 1,27% mniejszą średnicę przedniego koła w porównaniu do tyłu.

 

Jeśli chodzi o obniżenie to Eibach ma bardzo dobre zestawy sprężyn, jednak weź pod uwagę że jeżeli założysz je do "używanych" amortyzatorów które pracowały ze standardowymi sprężynami przez długi czas, to po tak nagłej zmianie charakterystyki mogą szybko wymagać wymiany ( amortyzatory ). Zastanów się czy nie lepiej zrobić to na raz, lub założyć cały zestaw aftermarketowy. Poza tym nie wiem czy seryjny amortyzator "obsłuży" obniżenie 40mm.

 

Co do dolotu to niezależnie czy masz silnik N46, N46N czy N43 nie spodziewaj się po zmianie filtrów żadnych popraw parametrów. Jeśli chodzi o dźwięk i estetykę to już bardzo indywidualna sprawa. Ja bym temat odpuścił, ewentualnie można włożyć wkładkę filtrującą dobrej firmy do seryjnego boxa. Prawda jest taka że próby zwiększania mocy w silniku N/A w tym przypadku są nieopłacalne pod każdym względem. Chyba że będziesz się z tym lepiej czuł.

Opublikowano

ja bym malował te listwy ale nie sugeruj się moim zdaniem tylko sam musisz wiedzieć co ci się podoba

 

...i klamki nielakierowne też bym malowal

 

kiedyś kupiłem Puga307 w salonie i zanim wyjechałem z salonu to najpierw dałem lakierowć czarne listwy boczne i dachowe pod kolor nadwozia a relingi na srebrno tak jak w SW ale klamki zostawiłem w kolorze nadwozia i wyglądał bardzo fajnie, niby podobnie do SW ale nie szpecił srebrnymi klamkami. Parę osób się dziwiło dlaczego lakierowałem coś w nowym aucie ale ja nie mam z tym oporów, dzisiejsze technologie lakierowania zwłaszcza elementów dodatkowych a nie blach, o ile nie zlecasz partaczowi - są praktycznie nie do odróżnienia od tego jak robią w fabryce

Opublikowano
I to nie chodzi mi bynajmniej o wersję pierwszą po lifcie, ale już tą drugą, bo pierwsza po lifcie nie ma ledów. Dopiero druga. Chyba od 2009 albo nawet 2010 roku.

 

Pozdrawiam, Qua.

 

ja mam 2008 po lifcie i mam ori ledy z tyłu

Opublikowano
Ale chyba nie w standardzie?? Bo ja miałem 118d z 2008 roku i nie było ledów. Za to w aucie z 2010 r. owszem są.

MIKE


"Pokazał taki międzynarodowy gest pokoju i przyjaźni, środkowym palcem" M.Sokół o geście Nicka Heidfelda :-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.