Skocz do zawartości

325i gotuje sie woda, chce wyrzucic z chlodnicy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Mam taki mały problem. Stało się to nagle, poszedłem po auto po 3 godzinnej przerwie w jeździe. Jadę około 3km a nagle temperatura bardzo szybko wzrosła poza pion, otworzyłem maskę i delikatnie odkręcając korek od zbiorniczka wyrównawczego chłodnicy widać i słychać jak woda chcę się wydostać, straszne ciśnienie, jak odkręciłem odpowietrznik to tylko wielka para się z niego wydobywa. Auto zostawiłem i narazie nie jeżdzę. Teraz pytanie. Chłodnica jest zalana wodą, nie płynem, jeździłem tak około miesiąca. Czy mógł zaśniedzieć termostat i się nie otwierać? Woda wkońcu może tak zrobić, płyn nie zaśniedzi niczego. Mój błąd. Czy to na 99% termostat? Silnik pracuje dobrze, ma moc wszystko jest ok. W oleju nie ma płynu chłodniczego. O co może chodzić?

Pozdrawiam,


Maks

Opublikowano (edytowane)
Może termostat nie otwierać,pąpa.Albo wisko się skończyło poczytaj mój temat .Wszystko o wiskozie budowa jak działa,problemy viewtopic.php?f=40&t=149671.I sprawdz jak twoje działa. Edytowane przez ŁYSY.BMW.E36
Opublikowano

kiedyś na wodzie jeżdziło się non stop i jakoś dawało radę

na początek spróbuj odpowietrzyć

mógł nawalić termostat,mogła też pompa

visko też ,ale to chyba za krótki odcinek

Opublikowano
Po 3 km zagotowałeś wode-strasznie szybko.Może pompa siadła?Odpowietrz układ i pojedz pare kilosow -tylko czujnie obserwój wskazniki.Acha jak odpowietrzysz to sprzwdz czy na wyzszych obrotach masz płynący strumyczek wody w chłodnicy-to by wykluczało calkowite padniecie pompy.
Opublikowano
Koledzy słuchajcie, zauważyłem jedną istotną rzecz. Temperatura jak jeździ się normalnie jest cały czas w pionie lub delikatnie spada przed pion minimalnie, ale jak tylko chociaż raz depne po gazie, albo dam do np 5.5 tys. obrotów odrazu temperatura w sekunde jest pod czerwonym. Więc o co chodzi?

Pozdrawiam,


Maks

Opublikowano
więc oto chodzi że masz wadliwy termostat i nie spekuluj i go wymień,i odpowietrz należycie układ.Najlepiej stań lekko pod górkę żeby powietrze miało jeszcze łatwiej uciec z chłodnicy. Jak wydaje ci się że już masz ok odpowietrzone to się przewieść przegoń ją lekko i jak staniesz znów to odkręć odpowietrznik i korek ale ostrożnie , i dolej na maxa płynu ,podnieść obroty i obserwuj czy z małego odpowietrznika przy chłodnicy,jeszcze leci powietrze czy czysty płyn,zakręć koreczek ,i tak ma być odpowietrzone :cool2:
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Nie chciałbym Cię niepotrzebnie stresować ale sprawdź jak wygląda olej i czy przypadkiem jakiś glut w zbiorniczku płynu się nie kręci. Identyczne objawy miał kiedyś mój brat z M20. Termostat wymieniany, płyn ok, odpowietrzanie dwa razy dziennie. W końcu rewizja głowicy i... znowu to samo. okazało się, że blok do wymiany.
Opublikowano
Na szczęście olej wygląda wporządku i gluta nie ma w płynie chłodniczym. Ale zauważyłem jedno, ostatnio bardzo bardzo mocno zaczął kopcić ale była wilgotna pogoda, kopcił na biało. Jak się rozgrzał to już mniej, dzisiaj praktycznie wcale w normalną pogode. Spróbuje z termostatem. Dam znać wieczorem!

Pozdrawiam,


Maks

Opublikowano
kolego . przedewszystkim termostat . chcąc dalej jezdzic przedewszystkim go wymien ... bo wygląda na to ze nie otwiera na duży obieg ... a jak w zime bylo z ogrzwaniem ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.